tolm Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Min Sony Ericsson T610 fungerer bare med handsfree koblet til. Tidligere koblet handsfree-modus seg automatisk ut når jeg trakk ut pluggen, men nå skjer ikke dette. Uten handsfree hører jeg ingenting i høyttaleren på telefonen. Har prøvd å nullstille telefonen, men det hjalp ikke. Noen som har tips?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Går ikke an å endre i profilene heller? Hvis ikke må den på service. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Opplevde det samme på min gamle Orange SPV. Feilen skyldtes i mitt tilfelle dårlig kontakt mellom hf og mobil, slik at mobilen ikke reagerte på at hf ble tatt ut, slik at profilen ikke ble byttet. Det går ikke an å gjøre det manuelt heller dessverre. I mitt tilfelle løste jeg det med å dytte inn noe mykt mot inngangen der hf skulle inn, men dette går ikke på din T610. Vet ikke hva du bør gjøre, kanskje et tips er å kjøre q-tips med litt alkohol på kontaktene. Ellers må du nok sende den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå