nordemoniac Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg lurer på om min forsterker som er på 6x150W kan spille et par høyttalere på Music effect: 120W Power effect: 70W ohm: 4-8 Denne forsterkeren har 120W ved stereo og 8ohm, og 200W ved stereo og 4ohm. Jeg venter på et par nye høyttalere, som jeg mest sannsynlig ikke vil få før om en måneds tid , så derfor lurer jeg på om det er mulig å kjøre disse høyttalerne på denne forsterkeren, eller går det rett til h...? Hadde vært supert noen har kunne hjulpet meg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så lenge du ikke skrur for høyt opp så skal det gå helt topp. Du hører fort når du har det for høyt. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Okey, takk for svar!=) Så det vil ikke skade forsterkeren på noe som helst vis? Om det er noe som har kunne blitt skadet, er det da høyttalerne? Forsterkeren er rimelig ny så den vil jeg ta vare på Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Forsterkeren tar ingen skade av det. Eneste er høyttalerene som kan bli skadet hvis du skrur volumet altfor høyt. Men det er faktisk lettere å ødelegge høyttalere med små forsterkere enn store. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Okey, daså Da går det greit. Tusen takk for hjelpen!! Nå blir det Dream Theater låter nedover hele gata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå