kag Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som vet om nettbutikker som selger "spy-cams" ? Såkaldte "nanny-watch" kameraer? FBI på NRK anbefalte www.spy-cam.no men den siden er ikke tilstede lengre. Jeg vet denne tråden er postet på feil plass, men jeg fant ikke igjen "nettbutikk kategorien". Hvis admin kunne flyttet denne tråden og sendt url'n til meg via PM, hadde det vært kjekt. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Flyttet fra Søppel til Butikker, diverse off-topic fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 www.gibud.no kan også ha noe, eller www.nettauksjonen.no Lenke til kommentar
emulov Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 http://spyshop.no/ Lenke til kommentar
kag Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Hjerterlig takk alle samme. Huff. Begynner å lure om det kanskje ikke var spyshop de sa på FBI på NRK. Btw, slipskamera til 8 500,- ...... whoohooy! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 eieren av spyshop ble tauet inn i forbindelse med NOKAS-ranet i stavanger, hadde visst solgt utstyr til ranerene. Om dette er feil vet jeg ikke, det ryktene sa. Lenke til kommentar
kag Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Vil det si at mannen sitter inne? Har ikke lyst til å kjøpe noe av en kjeltring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå