Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei! Jeg bare lurte på om noen visste om en bra PHP editor? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg pleier å bruk emacs Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Zend er dritbra Gratis til non-profit-bruk. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Oki, tusen takk! Lastet ned Zend! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja syntes Zend har for mye "jall" .. Jeg bruker Crimson Editor.. Den er også gratis og veldig bra Eller så liker jeg best bluefish! Men, den kommer bare til Linux Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 UltraEdit-32 Teit navn, beste php/html/hex/osv. editor som finnes! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Zend er dritbra Gratis til non-profit-bruk. Kan du komme med en link? har kun forstått det slik at dem skulle ha betalt uansett jeg.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Zend er dritbra Gratis til non-profit-bruk. Kan du komme med en link? har kun forstått det slik at dem skulle ha betalt uansett jeg.. Man kan laste ned demo på download.com iallfall Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hittil har jeg kun funnet en evalueringsversjon av Zend, noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
casualtie Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg bruker PHP expert editor og er meget fornøyd med den Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hittil har jeg kun funnet en evalueringsversjon av Zend, noe jeg har gått glipp av? http://www.zend.com/store/products/zend-studio-personal.php Sjekk ut punkt 2 under What happens when my 21-day evaluation period ends? Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg har kun brukt PHPeditor til nå. Den virker helt grei, men har ingenting å sammenligne med da! Lenke til kommentar
erkos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bruker Code-Genie 3.0 .. da den var gratis en stund. Nå har utvikleren bestemt seg å ta betalt for nyere versjoner. For de som bruker linux, er det også en del alternativer. Som f.eks.: kate (gå inn på Tools -> Highlight -> Scripts -> PHP) eller Bluefish (gå inn på Document -> Document Type -> php) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå