Theo343 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Kjøpte 2*512MB PC133 brukt i går. Og fikk montert i dag. Når windows xp startet fikk jeg: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA Stop 0x00000050 Jeg hentet brikkene hos selgeren i går og betalte på stedet. Sendt ham en sms i dag, men ikke fått svar. Har Ultimate Boot CD 3.0 og har kjørt Memtest og div. og får masse feil på brikkene fra 380++MB og 5xxMB og 7xxMB. Hva gjør jeg nå... Totalt har jeg 3 brikker i systemet. 2*512MB CL2 og 3.(som jeg kjøpte) 1*256MB CL3 Alle er Apacer og PC133. EDIT: Gjennom grundig testing er den ene 512 brikken defekt. For prisen jeg ga kunne jeg fått den jeg sitter igjen med billigere ny med frakt. Hva gjør man i slike situasjoner. Mye man har lyst til, men greit å holde hodet kaldt. Har forløpig kontaktet selgeren via SMS og velger å gi personen en sjangs. EDIT: Alltid ugreit å bli skuffet med defekt bruktvare, men jeg velger å tro at selgeren er redelig og villig til å ordne opp Endret 15. desember 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå