Ole ViLLMaNN Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg skal kjøpe meg nytt kabinett. Jeg skal dra mye på lan, kabinettet må være stillig og lett å montere deler/hardware. jeg har tenkt på Chenbro Gaming Bomb er det et bra valg?? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis du skal ha et kabinett å ha med deg på LAN ville jeg anbefale deg å kjøpe et i aluminium som er så lett som mulig! Lepont er pent å se på, og har uttrekkbar hovedkortplate... Thermaltake Tsunami har fått en del skryt, eneste tt kabinettet som moa faktisk liker TT Tsunami med vindu. Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ville anbefalt Lian LI kabinett De er veldig stilige og tåler en del, også følger det med vindu på noen av dem:!: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 når du sier lan kabinett tenker jeg en fet, modda kasse. slike er det UMULIG å få kjøpt, du kan få kjøpt støgge plastic bokser men ikke et ordentlig lan kabinett (hvis det er det du tenker på da). men jeg vil anbefale: lian li chieftec beantec silverstone og andre ganske fine kabinetter så modder du dem sjæl. da har du et skikkelig lan kabinett Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Stenges da det er unødvendig med to poster om samme emne. http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...0entry3308917 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg