tnese Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei! I mai i år kjøpte jeg en mobil som var bundet til Telenor Djuice i 12 mnd. selvfølgelig klarte jeg å lande oppå telefonen, og dermed var skjermen en saga blott Det jeg nå lurer på er om det går an å kjøpe en ny mobil med samme abn. og bare videreføre det jeg har fra før av? Selv om bindingstiden på ennå ikke er gått ut? Har gjort flere forsøk på å finne det ut, men jeg har ikke lykkes. Hvis noen vet, så takker jeg for alle svar! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du kan ikke videreføre abonnementet før det er 1 mnd. igjen av bindingstiden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det asdfg sier stemmer, om du skal ha ny telefon nå så må du enten betale fullpris, evt kjøpe en telenor-kontanttelefon, den får du billigere. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du kan ikke videreføre abonnementet før det er 1 mnd. igjen av bindingstiden. Dette er feil.....du kan binde et abonnement for 12 nye mndr. når du har 3 mnd. igjen...dvs. når du har hatt abonnementet i 9 mnd... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Dette er feil.....du kan binde et abonnement for 12 nye mndr. når du har 3 mnd. igjen...dvs. når du har hatt abonnementet i 9 mnd... Det stemmer nok ikke, hvis du har 18 mnd binding så kan du fornye etter 15.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du kan ikke videreføre abonnementet før det er 1 mnd. igjen av bindingstiden. Dette er feil.....du kan binde et abonnement for 12 nye mndr. når du har 3 mnd. igjen...dvs. når du har hatt abonnementet i 9 mnd... Niks, 3 måneder gjelder for alle som er inne i en 18 måneders bindingstid. For folk med 12 måneder er det kun 1. Lenke til kommentar
zand Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (Off-topic) @ Alastor: Jobber du på Elkjøp Storo? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du kan ikke videreføre abonnementet før det er 1 mnd. igjen av bindingstiden. Dette er feil.....du kan binde et abonnement for 12 nye mndr. når du har 3 mnd. igjen...dvs. når du har hatt abonnementet i 9 mnd... Niks, 3 måneder gjelder for alle som er inne i en 18 måneders bindingstid. For folk med 12 måneder er det kun 1. ok..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (Off-topic) @ Alastor: Jobber du på Elkjøp Storo? sjekk pm . Lenke til kommentar
duppi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 18mnd=3mnd 12mdn=1mnd å slik er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå