bragoon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg lurer på å kjøpe en brukt Qtek 7070. Jeg synes det virker som ok mobil, men leser på diverse forum at mange er misfornøyde med at den er ustabil og krasjer. Er telefonen like ustabil med ny software? Noen som har noen erfaringer med denne telefonen? Er 2000 kr en grei pris for en slik telefon hvis den er i fin stand? Lenke til kommentar
page Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke kjøp den!Hadde en selv og den var bare ustabil og mye bugs med!!For ikke å snakke om det elendige batteriet...By 1000 for den du...(ikke at den er verdt det...) Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Til 1000 kr ville jeg påstå at det er verdt pengene, men ikke 2000. Det som jeg likte ved den er: + muligheter til å bruke SD kort og til avspilling av mp3 + synkronisering mot outlook, gikk utrolig enkelt + activenow skjermen, der du fikk opp tapte anrop, avtaler, og noe annet + accesoires som følger med er upåklagelig Det jeg ikke likte er: - batteritid, daglig lading - at den var tykk - handsfreeinngange ble slitt etterhvert og mobilen klarte ikke å skifte profiler når hf ble dratt ut - mobilen er generelt treg - ikke norsk språk Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Takk for svar Er mp3-spilleren bra, stikker SD-kortet ut av mobilen når det står i, og går det ann å koble til vanlig headset (minijack)? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 MP3 spilleren er helt grei. Har hørt bedre lyd f. eks i SL45i, SX1, N-Gage, P900. Men den er ok. Utgangen til stereohf er en 2,5mm. Har du en 2.5mm til 3.5mm konverter kan du koble på et bedre headsett. SD-kortet stikker ikke ut når du har det i nei. Det smalner akkurat inn der SD-kortet skal inn, og du får det ut ved å trykke lett med fingertuppen. Noen vil kanskje karakterisere som det stikker litt ut, siden den ikke har noen form for beskyttelse til minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå