ADT Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hehe, dummeste jeg har hørt, han kommer selvfølgelig til å merke forskjell på en FX 55 og en 3000+ Var liksom meningen å få fram at det er forskjeller, som det er, men at man ikke kommer til å merke dem noe særlig på to utgaver av samme prosessor... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 For det første skrev jeg 3200+ og 3800+, for det andre er jeg ikke sikker. Han kommer til å merke forskjell, hvis han: Kjører Superpi og CPUmark rendrer en stor videofil og tar tiden konstant sjekker fps i spill bencher diverse timedemoer og lignende. Han kommer ikke til å merke forskjell, hvis han: Er en normal PC-bruker som ønsker en god spillemaskin surfer mye på internett ser på film bruker vanlige kontor-programmer spiller uten å være opphengt i å vite fps hele tiden rendrer videofiler uten å tenke på at "faen, dette tok 10 sekunder lenger enn jeg likte" Alt kommer an på bruken, hva man trenger maskinen til, selvfølgelig. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kommer til å bruke PC'en til vanlig spilling og sånt. Kommer til å kjøre benchmarks, men bare på default. Kan tenke meg å kjøpe en 3500+, men siden det er en ganske lang leveringstid hos netshop, vurderer jeg å gå for newcastle istedenfor winchester. Vil newcastle bråke mer enn winchester på default. Har tenkt å kjøpe en zalman 7700cu-kjøler, og ha det hele i et lian-li 61-kabinett. Det blir jo dermed relativt god kjøling, men vil selvfølgelig prøve å holde støynivået nede. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvor mye det bråker avhenger 120% av hvordan du setter opp viftene, enten med fast viftestyring fra Zalman-kjøleren, eller kobler vifta rett i HK, så HK justerer hastigheten. En Winchester blir kanskje 2-3 (?) grader varmere enn Winchester, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Lenke til kommentar
smy Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 uff bruk cpu-z se om er en winnie eller newcastle og 2.5-2.7 på winnie er ikke umulig kjøre selv 2.75 på 3500+ 90nm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå