Gå til innhold

Gamerkabinett til LAN - noen forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg må bare si at jeg hater sånne fjortis cs kabinetter og at det er ikke å anbefale.

jeg ville heller fåreslått å kjøpe noe pent noe og eventuelt modde hvis du føler for det.

men jeg tror nok du får mer respekt av et pent stilrent kabinett enn med et plastick

fjortis cs kabinett

Hva er det med voksne eller hva du nå er å kalle alt som er dårlig for fjortis? :nei:

Eg er 14 år men har ikke noe plastikk kabinett.

Det som er bra er alu-kabinett, det er fjortis kabinett det!

Fjortis er ikke nødvendigvis råttent!

Og du må serriøst lære deg at "fjortis" ikke er en alder...

 

-------------------------

 

Trådstarter:

 

Mine krav i din situasjon ville vært å ha et veldig lite kabinett, samtidig som det er plass til noen harddisker.. 5,25 plasser (til CD/DVD) trenger det ikke å være mange av etter min mening...

 

Regner med at du trenger kabinett med støtte for full ATX standard..

 

Her her to alternativer jeg ville vurdert i ditt ståsted..

 

 

Lian Li PC3077A

- Lite, lekkert, symetrisk.. Mulighet for å sette på en Drevramme til med plass for ytterligere 3 harddisker hvis man ofrer to 5,25 brønner..

NB: Da Strømforsyningen må stå på høykant så kan CPU-kjøleren være max ca. 7 cm høy..

Storebroren PC6077 er også et bra alternativ, men dette er selvfølgelig noe større. Det er vel snakk om 10 cm. forskjell i høyden.

 

 

Lian Li PC31

- Enda litt mindre, fortsatt lekkert... Betyr størrelsen alt så bør du vurdere dette.. Dette er krympet ca. 1,5 cm i høyden og er slanket ca. 3,5 cm i dybden..

 

 

Personlig så ville jeg nok tippet litt over på førstnevnte om jeg var i din situasjon...

Lenke til kommentar
Fjortis er nå en alder og ikke en tilstand da....man bruker å kalle plagsomme hylende tenåringer som digger cs for fjortiser. :p

Så er det nå slik at under 1/4 av fjortisser spiller CS.

Så å kalle fjortisser hylende og plagsomme er feil, da burde du si barnehageunger.

Fjortisser eller ungdommer er noen av de sløveste menneskene i verden så noe hylende og plagsomme kan de rett og slett ikke gidde å vere.

Lenke til kommentar

hvis du sjekker xoxide.com så kommer du over en rekke SKIKKELIGE gaming cases. noe å se på der.

gaming cases er typiske med veldig stilfulgte utseender og små eller ingen "side panel windows". husk: selv om du bare er ute etter en gaming pc chassis og ikke noen server pc chassis, så er det viktig med kvalitet og sikkerhet. mange kabinetter på markedet med ganske så sexy utseender, men som slår ned på både tester og praksis.

:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hele posten sa at varme ikke har noe å si på ytelsen, jeg leste på www.overklokking.no følgende:

"En annen side av samme sak er at hvis man senker temperaturen i en chip, vil effektiviteten til chipen øke. Senker man temperaturen til -120C° får man en teoretisk økning i effektiviteten på hele 100%, så konklusjonen er helt klar: Jo kaldere, jo bedre!"

 

jeg fjerner denne postenydmykt og innrømmer at jeg tok feil. en gang må jo være den første :whistle:

Endret av General_musa
Lenke til kommentar

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AS

 

Dette har jeg :thumbup:

 

Sjekk ut temperaturmåleren i fronten. Har også installert vindu på siden og et rødt lys inni som matcher displayet foran. Rett og slett kjempetøft. Ikke er det for dyrt heller, og kvaliteten er iallefall bedre enn q-tec. Strømforsyning følger ikke med, men skal du ha en pc du kan ha stående på om natten bør du kjøpe egen strømforsyning uansett, for strømforsyninger som følger med kabinetter har en lei tendens til å bråke vilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...