HondaNSR Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har hørt at bareborne har meget dårlig kjøling og dermed dårligere ytelse, men ellers stili og praktisk med tanke på størrelse. Men et alu kabinett er absolutt anbefalt. Når en produsent først lager et alu kabinett så lager de dem skikkeleg og, med masse plass og enkel montering. De er meeeget fine og! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ohh, The HORROR Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg hadde ikke tenkt å svare her for da risikerer jeg og si masse som folk blir gretne på men når jeg leste: "Har hørt at bareborne har meget dårlig kjøling og dermed dårligere ytelse" så slo det meg i ansiktet. 1. varme og ytelse har absolutt ingenting å si, en komponent går ikke fortere fordi den er 2 grader i forhold til om den er 50. 2. dersom barebone var så dårlig på varme som du vil ha det til, så ville den ikke blitt solgt 3. jeg kjører: 1gbram, 3200+cpu, x800pro, 10000rpm disk(+7200disk), mm i en barebone. den er stabil som ett fjell. 4. folk har da virelig ikke skjønt hva ett pent kabinett er. shuttle sine, DE er pene. qtec sine er ok, men hvordan noen i verden kan finne på å si at de alien greiene(ellerhvadetnåer) er pene gjør meg vondt i skjelen, men det er nå så. colorcase var inne i en periode med sine elle-g kabinetter der de var pene, deretter har det bare gått nedover. Jeg personlig er ikke noe spesielt glad i Chieftec men dette er etter min mening ett av de penere klabinettene som er på markedet: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp mvh Musa ps, hvorfor sitter jeg og ser på barnetv? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 faktisk skal maskinen yte bedre dersom den er under 15 grader så det blir nok litt feil å si at det ikke har noen ting med hverandre å gjøre. pluss at det hender hvis man har en varm data at det byner å lagge litt hvis den blir for varm. men shuttle og barebone er jo fett da, fo ikke å snakke om praktiske på grunn av størrelse og vekt. men det sier seg sjøl at komponenter blir varmere når de sitter så tett intil hverandre Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Vist temp. ikke har noe å gjøre med ytelse å gjøre, så hvorfor kan ikke pc`en da vere 100 grader? Å hvorfor detter en maskin ut når den blir varm? Maskinen min går mye saktere når den er varm men når viftene står på fullt går den så det uler. Har en kompis som byttet fra bareborne til midi tower pga. nøyaktig det eg sier. Edit: skal ha dette sjølv: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...7778GB&toc=3063 Endret 20. desember 2004 av e_hamre Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Eller bare kjøp en Shuttle e.l. En LCD-skjerm og shuttle er sinnsvakt praktisk hvis du er mye på LAN. Og man får omtrent samme ytelse! Mhm.. Shuttle å lcd er utrolig praktisk.. Shuttle er ganske stiligt også blir ikke det myyyyyyyyye dyrere da??? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Blir nok en del dyrere og ja. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Blir nok en del dyrere og ja. njaa, ikke mye, her får du jo hovedkort og kabinett da.. koster vel en 500-1000,- mer enn atx vil jeg tro, kommer helt an på standaren Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Kjøp qtec, kast strømforsyninga og fyll inn feteste hardwaren som er å oppdrive Endret 22. desember 2004 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg hadde ikke tenkt å svare her for da risikerer jeg og si masse som folk blir gretne på men når jeg leste:"Har hørt at bareborne har meget dårlig kjøling og dermed dårligere ytelse" så slo det meg i ansiktet. 1. varme og ytelse har absolutt ingenting å si, en komponent går ikke fortere fordi den er 2 grader i forhold til om den er 50. 2. dersom barebone var så dårlig på varme som du vil ha det til, så ville den ikke blitt solgt 3. jeg kjører: 1gbram, 3200+cpu, x800pro, 10000rpm disk(+7200disk), mm i en barebone. den er stabil som ett fjell. 4. folk har da virelig ikke skjønt hva ett pent kabinett er. shuttle sine, DE er pene. qtec sine er ok, men hvordan noen i verden kan finne på å si at de alien greiene(ellerhvadetnåer) er pene gjør meg vondt i skjelen, men det er nå så. colorcase var inne i en periode med sine elle-g kabinetter der de var pene, deretter har det bare gått nedover. Jeg personlig er ikke noe spesielt glad i Chieftec men dette er etter min mening ett av de penere klabinettene som er på markedet: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp mvh Musa ps, hvorfor sitter jeg og ser på barnetv? noen liker alien pc er andre ikke. det er litt dumt å si at noe er stygt. alle har forskjelig smak vet du ps. shuttle er fine små greier. de er spesielt tøffe med plexi glass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 En shuttle pc med plexi ser tøft ut ja! Det er vel denne du mener? Lenke til kommentar
Spontan Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 http://www.guru3d.com/article/cases/172/2/The Nemesis - Pre-Modified ATX PC case aaahhhhh det var deilig det kunne jeg spist Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Å, dæven, her var det mye stygt. Nesten like stygg som avataren din Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmmmm jeg liker ikke orginale kabinetter jeg.. skal de være skikkelige tøffe må du modde de selv så de blir helt unike..... jeg har selv bare et orginalt kabinett... men jeg skal modde liv-shitten ut av det... Lenke til kommentar
tom-ivar Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Heisann å GO JUL! Her er mine anbefalinger av kabinett: http://www.databutikken.com/no/default.php...d=ASPXD2BLC-400 http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ANTSUPLANB http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...%3d708&plid=708 GO JUL! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg må bare si at jeg hater sånne fjortis cs kabinetter og at det er ikke å anbefale. jeg ville heller fåreslått å kjøpe noe pent noe og eventuelt modde hvis du føler for det. men jeg tror nok du får mer respekt av et pent stilrent kabinett enn med et plastick fjortis cs kabinett Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg må bare si at jeg hater sånne fjortis cs kabinetter og at det er ikke å anbefale.jeg ville heller fåreslått å kjøpe noe pent noe og eventuelt modde hvis du føler for det. men jeg tror nok du får mer respekt av et pent stilrent kabinett enn med et plastick fjortis cs kabinett Helt enig der, heler stillig aluminium en sånn crappy plastik :S Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg må bare si at jeg hater sånne fjortis cs kabinetter og at det er ikke å anbefale.jeg ville heller fåreslått å kjøpe noe pent noe og eventuelt modde hvis du føler for det. men jeg tror nok du får mer respekt av et pent stilrent kabinett enn med et plastick fjortis cs kabinett Hva er det med voksne eller hva du nå er å kalle alt som er dårlig for fjortis? Eg er 14 år men har ikke noe plastikk kabinett. Det som er bra er alu-kabinett, det er fjortis kabinett det! Fjortis er ikke nødvendigvis råttent! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg må også si at alle fjortisser har ikke plast kabinett som raidmax og liknede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fjortis er nå en alder og ikke en tilstand da....man bruker å kalle plagsomme hylende tenåringer som digger cs for fjortiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå