Gå til innhold

Gamerkabinett til LAN - noen forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde ikke tenkt å svare her for da risikerer jeg og si masse som folk blir gretne på men når jeg leste:

"Har hørt at bareborne har meget dårlig kjøling og dermed dårligere ytelse"

 

 

så slo det meg i ansiktet.

 

1. varme og ytelse har absolutt ingenting å si, en komponent går ikke fortere fordi den er 2 grader i forhold til om den er 50.

2. dersom barebone var så dårlig på varme som du vil ha det til, så ville den ikke blitt solgt

3. jeg kjører: 1gbram, 3200+cpu, x800pro, 10000rpm disk(+7200disk), mm i en barebone. den er stabil som ett fjell.

4. folk har da virelig ikke skjønt hva ett pent kabinett er. shuttle sine, DE er pene.

qtec sine er ok, men hvordan noen i verden kan finne på å si at de alien greiene(ellerhvadetnåer) er pene gjør meg vondt i skjelen, men det er nå så.

colorcase var inne i en periode med sine elle-g kabinetter der de var pene, deretter har det bare gått nedover. Jeg personlig er ikke noe spesielt glad i Chieftec men dette er etter min mening ett av de penere klabinettene som er på markedet: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp

 

 

 

mvh

Musa

 

 

ps, hvorfor sitter jeg og ser på barnetv?

Lenke til kommentar

faktisk skal maskinen yte bedre dersom den er under 15 grader så det blir nok litt feil å si at det ikke har noen ting med hverandre å gjøre.

pluss at det hender hvis man har en varm data at det byner å lagge litt hvis den blir for varm.

men shuttle og barebone er jo fett da, fo ikke å snakke om praktiske på grunn av størrelse og vekt.

men det sier seg sjøl at komponenter blir varmere når de sitter så tett intil hverandre

Lenke til kommentar

Vist temp. ikke har noe å gjøre med ytelse å gjøre, så hvorfor kan ikke pc`en da vere 100 grader?

Å hvorfor detter en maskin ut når den blir varm?

Maskinen min går mye saktere når den er varm men når viftene står på fullt går den så det uler.

Har en kompis som byttet fra bareborne til midi tower pga. nøyaktig det eg sier.

 

Edit: skal ha dette sjølv: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...7778GB&toc=3063

Endret av e_hamre
Lenke til kommentar
jeg hadde ikke tenkt å svare her for da risikerer jeg og si masse som folk blir gretne på men når jeg leste:

"Har hørt at bareborne har meget dårlig kjøling og dermed dårligere ytelse"

 

 

så slo det meg i ansiktet.

 

1. varme og ytelse har absolutt ingenting å si, en komponent går ikke fortere fordi den er 2 grader i forhold til om den er 50.

2. dersom barebone var så dårlig på varme som du vil ha det til, så ville den ikke blitt solgt

3. jeg kjører: 1gbram, 3200+cpu, x800pro, 10000rpm disk(+7200disk), mm i en barebone. den er stabil som ett fjell.

4. folk har da virelig ikke skjønt hva ett pent kabinett er. shuttle sine, DE er pene.

qtec sine er ok, men hvordan noen i verden kan finne på å si at de alien greiene(ellerhvadetnåer) er pene gjør meg vondt i skjelen, men det er nå så.

colorcase var inne i en periode med sine elle-g kabinetter der de var pene, deretter har det bare gått nedover. Jeg personlig er ikke noe spesielt glad i Chieftec men dette er etter min mening ett av de penere klabinettene som er på markedet: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp

 

 

 

mvh

Musa

 

 

ps, hvorfor sitter jeg og ser på barnetv?

noen liker alien pc er andre ikke. det er litt dumt å si at noe er stygt. alle har forskjelig smak vet du :yes:

 

ps. shuttle er fine små greier. de er spesielt tøffe med plexi glass :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg må bare si at jeg hater sånne fjortis cs kabinetter og at det er ikke å anbefale.

jeg ville heller fåreslått å kjøpe noe pent noe og eventuelt modde hvis du føler for det.

men jeg tror nok du får mer respekt av et pent stilrent kabinett enn med et plastick

fjortis cs kabinett

Helt enig der, heler stillig aluminium en sånn crappy plastik :S

Lenke til kommentar
jeg må bare si at jeg hater sånne fjortis cs kabinetter og at det er ikke å anbefale.

jeg ville heller fåreslått å kjøpe noe pent noe og eventuelt modde hvis du føler for det.

men jeg tror nok du får mer respekt av et pent stilrent kabinett enn med et plastick

fjortis cs kabinett

Hva er det med voksne eller hva du nå er å kalle alt som er dårlig for fjortis? :nei:

Eg er 14 år men har ikke noe plastikk kabinett.

Det som er bra er alu-kabinett, det er fjortis kabinett det!

Fjortis er ikke nødvendigvis råttent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...