Gå til innhold

beste bærbare under 10.000.-.. kjøpt 1557g

rbuljo

Anbefalte innlegg

ok.. er denne pc`en en whitbox? skjønner ikke helt det der, ka e en whitebox?

En Whitebox er vel egentlig et "halvfabrikat". Det kan være et kabinett eller chassis med delvis innhold der selger eller du selv setter inn videre innhold. Som regel billigere enn merkevareleverandørene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her står det litt om de ulike modellene:

http://solution.aopen.com.tw/products/nb/

Hovedforskjellen er at GLS har raskere skjermkort.

Diskusjonen rundt Whitebox som du har lest gjelder den norske leverandøren Whitebox. Betegnelsen "whitebox" blir også brukt om pc'er (både stasjonære og bærbare) som ikke har et merkenavn, og hvor konfigurasjonen er bestemt av kjøperen slik Frekkas beskriver.

Lenke til kommentar

ok.. takker. da er jeg med på notene.. :)

ringte netshop isted å spurte om de ikke kunne bytte ut A chassiet med ett G chassi. det var ingen problem å de plusset på 500.-

syns A chassiet var litt kjedelig og jeg vil gjerne ha navigasjonstast og de greiene :)

dødsbra service av Netshop.. hurra!

Lenke til kommentar

ja vil tro at netshop maskina er bedre kjøp.. fikk nettopp mail at den er på vei. GO netshop.. :thumbup:

kan noen forklare litt om cpu`en som serqvex spør? hvordan presterer f.eks denne prosseroren mot en P4? det er en Intel M 735 1.7ghz Dothan(?hva betyr det?) i maskina..

Lenke til kommentar

Husker ikke helt tallene men jeg trur en 1.5GHz "Dothan" proessor yter like mye som en p4 2GHz eller no sånt. Dothan er den centrino prosessoren som har ekstra chace minne, sier deg kanskje ikke så mye, men den er den beste centrino proessoren du kan få tak i :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...