Gå til innhold

beste bærbare under 10.000.-.. kjøpt 1557g

rbuljo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Styr unna. Dette er den gamle Northwood-baserte Celeron, som har kjip batteritid, lav ytelse og høy varmeutvikling (støy).

Ellers hadde kanskje mere informasjon om bruksområde vært en idé? Hva skal du bruke den til? Er vekt en prioritet? Spill? Skal prisen inkusdere OS? Til under 10K må det gjøres kompromisser uansett.

Søk også etter de ca. 150 andre 'PC til 10.000'-trådene som er på forumet.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

hehe.. beklager. men er dårlig å lete tydeligvis..

bruksområde.. njaa, trenger ikke å spille med den, trenger ikke med OS. helst uten..

men er litt fiksert på å ha en 15" og grei oppløsning.. syns 1024*768 er litt for lite.

den skal primært brukes til å surfe med, men kan være greit å spille teris uten å få fps drops hvis du skjønner ka jeg mener :)

Lenke til kommentar

Har saelv denne maskinen, bare m 2,66 Pentium 4 prosessor og 512MB ram. Er hyperfornøyd med maskina og synes den "negative" holdningen som utvises mht på denne Pc ikke holder mål og er userils.

Denne maskin er mer enn bra nok til det bruk du er ute etter. Løp & Kjøp!

Lenke til kommentar

Netshop-pc'en linket ovenfor er den desidert beste dealen under 10k.

Virker ikke som om Metakid har så mye erfaring med Centrino-maskiner kontra sin egen bærbare, de er lettere,mindre, støyer mindre og har lenger batteritid.

Kort sagt mer som en bærbar enn en stasjonær. I tillegg har netshop-maskinen r9600, som betyr at du kan dra de fleste spill sånn nogeleunde.

Lenke til kommentar
ja, virket som ett greit tilbud det..

ka med dell sine bærbare? 510m eller inspiration.. er de noe tess?

Ja, men synes de har dårlig byggekvalitet (har brukt en 500m og en 510m).

Nå vet jeg ikke hvordan dette er med Netshop-pc'en, dog.

Inspiron heter de forresten :)

Lenke til kommentar

Whitebox selger en liknende pc også basert på et Aopen "chassis". Men ellers har Netshop og Whitebox ikke noe med hverandre og gjøre.

Normalt har Netshop rask levering, men jeg tror de har litt leveringstid på pc'en du har kjøpt pga. stor pågang. Du får sjekke lagerstatus.

For øvrig var det ikke noe poeng å oppgradere minnet, men dvd-brenner er sikkert praktisk.

Ellers antar jeg du også har fått med deg at det ikke følger med operativsystem. Du får rapportere tilbake hva du synes om den bærbare når du har fått den:)

Lenke til kommentar

ok. takk for ett veldig bra svar ohn. :thumbup:

smurfet litt å søkte litt, så ser jeg at det finnes jo masse 1557 laptoper.. så feks tundra 1557 er samme greia som den jeg bestillte?

prøvde å finne specs og tester.

er denne pc`en med en "Dothan" cpu? edit: ja det er det.. :)

så ram`en var bortkasta? kostet kun 140.- å oppgradere..

Edit: ser jeg har bestillt en ALS, hva er forskjellen til GLS? bynner å høres ut som toyota disse laptopene.. hehe :p

Endret av RmB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...