Heatsink Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 fant ut av cool and quiet hadde vært fint og etter å ha lest guiden til hardware.no ville jeg aktviere dette selv men etter en desperat lesing i manualen finner jeg ikke ut hvor det skal aktiveres. noen som vet det? eneste jeg fant som ligna er cpu smart fan. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du må først aktivere dette i BIOS. Deretter går du inn i kontrollpanelet/strømalternativer og setter her "minimal strømstyring". Det er ikke alltid viftene blir med på opplegget. Anbefaler, hvis dette er tilfellet, Speedfan. Et greitt lite prog. som styrer viftehastigheten. Må bruke dette selv da viftene kjører for fullt selv med riktige innstillinger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 spørsmålet er hvor i bios det aktiveres, det andre stor i guiden. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 cell menu/ ....? Lenke til kommentar
jabe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei! Er HK'et MSI K8N Neo2-54G Platiinum socket 939? Mvh, Jan Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 glem det, jeg fant ut hva det var. takk uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå