Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) jeg har begynnt å spille Zelda Ocarina of Time igjenn. Tidenes beste spill Men jeg er i skogtempelet nå og har tatt to spøkelser og har kommet til den plassen der jeg egentilig skal ha den brann tingen som man får som liten i en hule utenfor slottet... Men jeg har glømt å hente den og jeg må bli ferdig med Forest temple føre jeg kan bli liten igjenn så jeg ikke får henta den. Noen andre måter å ødelegge den på? Må jeg begynne på nytt? Jeg kan komme med et billde snart Endret 15. desember 2004 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Kan du ikke bare gå ut og hente DIN'S Fire da ? du trenger den uansett Lykke til (Det er ikke noe morro vis jeg sier hvor Din's Fire er du husker det sikkert da menne) Edit : så ikke at du ikke kom deg ut igjen Edit2 : lese en walk thrug (Ossen i H****e skriver jeg thrug) Endret 15. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ehrm..emulator? kjøp spillet så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kan du ikke bare gå ut og hente DIN'S Fire da ? du trenger den uansett Lykke til (Det er ikke noe morro vis jeg sier hvor Din's Fire er du husker det sikkert da menne) Edit : så ikke at du ikke kom deg ut igjen En som ikke leste posten skikkelig? Det er din`s fire jeg mener, 'fire magic'. Men jeg huska ikke navnet Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kan du ikke bare gå ut og hente DIN'S Fire da ? du trenger den uansett Lykke til (Det er ikke noe morro vis jeg sier hvor Din's Fire er du husker det sikkert da menne) Edit : så ikke at du ikke kom deg ut igjen En som ikke leste posten skikkelig? Det er din`s fire jeg mener, 'fire magic'. Men jeg huska ikke navnet Du må skyte pilen din igjenom en fakkel eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ehrm..emulator? kjøp spillet så skal jeg hjelpe deg Har orginalspillet også, men jeg syns det er besre på PC som emulator siden den grå pinnen i midten på N64 kontrollen er slitt, får ikke løpt... bare gå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du må skyte pilen din igjenom en fakkel eller noe Takker. Det virka nå. Jeg som alltid har brukt din`s fire... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hvem er best, kom igjen bare si det bar tulla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå