sammy70 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Etter å ha installert ny printer (av alle ting), blir jeg nå nødt til å klikke på den derre frosken med navnet mitt ved siden av når maskinen starter, for at den skal logge meg inn. Tidligere kom det bare opp "velkommen" over skjermen og ikke noe behov for å gjøre noe mer. Hvordan få dette tilbake til slik det var før?? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du kan for eksempel laste ned TweakUI fra Microsoft her: http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe Når du har installert den, så starter du programmet og går til "Logon" -> "Autologon". Her kan du krysse av for automatisk pålogging, og XP går forbi frosken når maskinen starter opp.... Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Funka forsåvidt den, men må klikke på frosken når maskinen går ut av skjermsparemodus.. Mener det skal være en måte å fikse dette på uten "ekstra program", men kan ikke huske hvordan. Noen som vet?? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Fant det ut.. Måtte fjerne en .NET brukerkonto som var blitt lagt til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå