runela Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Det siste døgnet har min maxtor 80gb HD begynt og fuske. Den registreres bare etter masse restarter. Og kommer ikke opp i windows sånn annenværgang jeg starter maskinen. Har sjekket kabler og de sitter godt i. Tror dere dere vet hva det kan være? eller tror dere det er stor sjangse for at den dør? Har en god del vikti data på den så tror jeg tar og brenner noen dvder nå jeg Endret 15. desember 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 ingen som har noen råd i kveld? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har egentlig ikke peiling, men du kan jo prøve å kjøre Seatools(funker på alle typer hd likevel om det er Seagate sitt). Høres jo ut som om harddisken ligger for døden ja, så bare brenn i vei du Maxtor er vel ikke de som har minst feil på sine disker. Var liten aktivitet på forumet i kveld ja, får håpe det bli bedre utover uken Kommer vel snart noen eksperter, og hjelper deg! Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Har egentlig ikke peiling, men du kan jo prøve å kjøre Seatools(funker på alle typer hd likevel om det er Seagate sitt). Høres jo ut som om harddisken ligger for døden ja, så bare brenn i vei du Maxtor er vel ikke de som har minst feil på sine disker. Var liten aktivitet på forumet i kveld ja, får håpe det bli bedre utover uken Kommer vel snart noen eksperter, og hjelper deg! ja.... takk alikavell:) skal brende ut ja... Så ikke jeg kommer i mårra tili og så vil ikke D: Disken starte opp Det har vert kjipe greier det. Men får håpe noen med litt mere peiling kommer ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå