este1 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg skal innstallere en PCI IDE-kontroller, men i bruksanvisningen står det at jeg må "attach your system's case's 2- or 4-pin LED cable to the LED connector on the device (Ultra133 TX2 controller card)" Spørsmålet er: Må jeg koble inn denne såkalte "2- or 4-pin LED cable" ??? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er bare en indikator på at det er diskaktivitet, det er ikke nødvendig å koble den til. Lenke til kommentar
este1 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Thanks!!!! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 LED er lysende indikatorer, så jeg anntar det er riktig som HardRock sier, at de vil måle diskaktiviteten (som det vanlige harddrive lyset, i og med at dette er en IDE-kontroller). Det funker nok helt fint uten. -Stigma Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) hvis du ikke kobler på denne vil ikke harddisklyset blinke når diskene på PCI kontrolleren jobber, enkelt og greit. Endret 15. desember 2004 av Roskov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå