kizzykazz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Åssen aktiverer jeg cool and quiet på amd?temp ligger på ca. 60 grader hele tiden...er de mye??har en vulcan 12 kjøler som er jamtøve bra da..kjører på minimal hastighet hele tiden.. Mvh. Kizz Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Aktivere AMDs Cool 'n' Quiet Angående temperatur: Er du sikker på at du har montert kjøleren skikkelig? Hvilket HK har du? Kjennes kjøleribben ut som om den er 50-60°C? Hvilken spenning (vCore) kjører du på CPU'en? Endret 15. desember 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 60 *C er ikke så mye til å være luftkjøling! Og den går jo tross alt minimal hastighet som du sier Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 har dette hovedkortet har ikkje kjent på kjøleribben, men tror ikkje den er så varm nei...vcore?er det det som står i bios?der står den på normal som eg kan huske..men er det bare å aktivere minimal strømstyring så er det ferdig? Mvh. Kizz Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Jeg vil si 60 grader er litt høyt. Min ClawHammer 3400+ ligger på 33 grader idle og 45 grader full load. Bruker Zalman 7000B-Cu på laveste turtall. Om du ikke har noen kabinettvifter ville jeg anbefale deg noen 12 dB Papst vifter. Disse kan du ikke høre, men skuffer 33m^3 luft inn i kassa di, og dette gjør underverker i hvertfall mitt kabinett. Endret 17. desember 2004 av skag1 Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 hehe...sjekka nettopp temperatur i bios, og der var den 30 grader C.brukte aida rett etterpå og viste da 70 grader!!har Det her kabinette og er 2 vifter med!Likhet med en som kjøpte det samme kabinettet bare litt anna front, har bare 1 vifte med i kabinettet. Hovedkort temperatur på 24 grader heile tida.. Har en vite eg røska ut fra en gammal pc, og har testa den med en mulitladder ellr ka e ska kalle den, og funger!men har ikkje sånn kontakt med 2 pinner da..er vel ikkje så vanskelig å lage til? Mvh. Kizz Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tror du skal stole på de tallene som er i BIOS! De forskjellige programmene som skal liksom måle temperaturen viser seg ikke alltid å være pålitelige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå