Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Du er jente, jenter får alltid særbehandling på geek-forum.. Gjør vi? Da må det kun gjelde for de over 16 eller noe! Da passer det bra for meg som er 20 , singel OG fin :!: +datanerd :!: edit: er her egentlig bare for å finne meg en nerde-kjæreste lol Endret 20. desember 2004 av Elisabeth Stokke Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Du er jente, jenter får alltid særbehandling på geek-forum.. Gjør vi? Da må det kun gjelde for de over 16 eller noe! Det var en tull, dvs. en spøk... EDIT: Ganske tøft med jenter som tør å trosse rollemoddelen om at jenter ikke skal ha peiling på data, ikke drive med "gutteting" osv.... edit: er her egentlig bare for å finne meg en nerde-kjæreste lol Tenkte meg det ja! *Peke på seg selv* Endret 20. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Du er jente, jenter får alltid særbehandling på geek-forum.. Gjør vi? Da må det kun gjelde for de over 16 eller noe! Det var en tull, dvs. en spøk... EDIT: Ganske tøft med jenter som tør å trosse rollemoddelen om at jenter ikke skal ha peiling på data, ikke drive med "gutteting" osv.... edit: er her egentlig bare for å finne meg en nerde-kjæreste lol Tenkte meg det ja! *Peke på seg selv* hvem vet, hvem vet Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 *Dytte vekk TLZ* OMG, PIXX!!?1+11! PLZ!??!!11oneone? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 OMG, PIXX!!?1+11! PLZ!??!!11oneone? det var det eg mente med at jenter fikk særbehandling... Ikke alle er som han da... Lenke til kommentar
Elisabeth Stokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 OMG, PIXX!!?1+11! PLZ!??!!11oneone? hmm. den skjønte jeg ikke helt? Er det noe internt eller? hehe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) OMG, PIXX!!?1+11! PLZ!??!!11oneone? hmm. den skjønte jeg ikke helt? Er det noe internt eller? hehe Det er 1337-geek språk. Om my God!! Pictures Please!!!? (og ja dette er et eksempel på den (rare?) interne hw.no humoren ) Velkommen! Jeg er på en måte ny Yeah. Velkommen til deg og da!! Mange nykomlinger i det siste Endret 20. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jaja, sier som de andre: velkommen til gryta! (Og forbered deg på en del OMG PIX0Rz PlZ!!!!oneoneoneeinzzweidrei hvis du skal oppholde deg i Søppel. ) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (Og forbered deg på en del OMG PIX0Rz PlZ!!!!oneoneoneeinzzweidrei hvis du skal oppholde deg i Søppel. ) Yeaaaah we need zeh N3KK3D PIXX0RZ to pruv it's rili a girl!!1111121312323oneone. Øh ... glem det jeg skrev over. Hei ja. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Øh ... glem det jeg skrev over. NEI! PIX! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Send meg en PM med adressa di da elisabeth ! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Send meg en PM med adressa di da elisabeth ! Jeg kan sende til deg...Raaarww Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå