Muffen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Og da fant jeg løsningen på egen hånd, YEAH! Hvis det er noen modder her kan de slette denne tråden, eller bare la den dø en naturlig død. Endret 15. desember 2004 av Muffen Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du kan jo evt forklare hva problemet var og hvordan du løste det, i tilfelle noen andre har samme problem Lenke til kommentar
Muffen Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Problemet var bare at jeg hadde glemt å installere alle driverne til hovedkortet og cpu Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 det er vel egentlig en naturlig ting å tenke på før man spørr på forumet? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 fin skuff er det min skuff du snakker om her nå? Lenke til kommentar
Muffen Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 det er vel egentlig en naturlig ting å tenke på før man spørr på forumet? Jo, det er det. Men jeg var helt sikker på at jeg allerede hadde lagt dem inn, men det hadde jeg altså ikke. Som sagt: Lenke til kommentar
ADT Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 fin skuff er det min skuff du snakker om her nå? ser ingen andre skuffer i nærheten... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hehe,ok. takk for kompimange (eller åssen det skrives) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå