FiSkEN FliPP Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei! Jeg leter etter en pedal som lager en deilig fuzz lyd som jeg bestemmer hvordan skal være etter hvordan musikk jeg spiller. Kan gjerne ha flere kanaler eller hva jeg kan kalle det Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Z.Vex Fuzz Factory - WINNARR. Demovideo Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Z.Vex Fuzz Factory - WINNARR. Demovideo Takk! Vet du hvor jeg kan kjøpe den? Bare fortsett og svar folkens, har ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ville ikkje kjøpt Marshall pedalane for fuzz. Av egen erfaring... Må også huske på at lyden bør gå igjennom en god forsterker også. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Må også huske på at lyden bør gå igjennom en god forsterker også. Har en 60 Watts Laney forsterker, forfosterkeren er rør. Så tror det er bra nok! Endret 15. desember 2004 av FiSkEN FliPP Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Boss metal zone....eller digitech-death metal...veldig god metal lyd hvertfall...alt fra nekro lyd til maiden lyd... Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Noen fler som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå