Iceythe Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 jeg får ikke mitt voodoo 2 kort til å virke på min pc, jeg bruker Abit KT7A 133 /m Athlon 1,4 og GF3. Sist jeg fikk den til å funke var på min Intel440LX chipset (som kjørte på 333Mhz). Jeg vet om 2 andre som ikke får deres voodoo 2 til å virke på deres nye data, hvorfor? Voodoo 2 kortet er prosert av "Innovision" (sikkert noe ukjent) Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 har fått det til og funke på min bare at jeg brukte et ati mach64 i tilegg og hadde en t-bird 1,4ghz se sign Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 voodoo 2 er et addon kort. dvs. at du må ha et annet skjermkort i tilegg... Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Du må ha spesielle drivere for å få det til å funke med Athlon prosessorer. Hadde samme problem selv. Husker ikke URLen til driverne...men du kan jo prøve google. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 du finner drivere på http://www.voodoofiles.com der er flere varianter som du kan prøve Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 takker for alle svar, sitter å laster ned fixen mens jeg skriver.... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå