Gå til innhold

Ustabil 6630 ja

palandw

Anbefalte innlegg

Har hatt simkortet(telenor) i telefonen i noen timer nå, og allerede har den freeza 2 ganger. I tillegg, når jeg går inn på meldinger er det ofte den bare plutselig returnerer til standbybildet uten grunn.

Kan også nevne at jeg ikke får MMS eller WAP til å fungere. har prøvd å fått det tilsendt fra Telenor. Gikk ikke. Så jeg la det inn manuelt etter telenors oppskrift for 6630. (garantert riktig) Fortsatt funker det ikke.

MMS blir bare lagt i utboks og det står "Utsatt" under medlingen. Når jeg prøver WAP får jeg feilmelding: "Internett: Kan ikke utføre operasjon!"

Kan legge til at HTTP browsing i Opera funker bra.

Synes også at telefonen er TREG! Skjønner ikke alle reviewene som sier at den er lynrask. Har ikke testa så mange andre S60 telefoner, men hvis denne skal være rask så tør jeg ikke tenke på hvordan de andre er!

Huff. Skulle hold meg til P900....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har problemer med at den ofte ikke finner minnekortet. Tar det ut og setter det inn noen ganger, så virker det plutselig ihjen. ?? Ja, jeg har prøvd å formattere minnekortet. Sist jeg prøvde det fikk jeg systemfeil, prøvde en gang til, da fikk jeg formattert det.Noen andre som har dette problemet ??

Banone

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...