palandw Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har hatt simkortet(telenor) i telefonen i noen timer nå, og allerede har den freeza 2 ganger. I tillegg, når jeg går inn på meldinger er det ofte den bare plutselig returnerer til standbybildet uten grunn. Kan også nevne at jeg ikke får MMS eller WAP til å fungere. har prøvd å fått det tilsendt fra Telenor. Gikk ikke. Så jeg la det inn manuelt etter telenors oppskrift for 6630. (garantert riktig) Fortsatt funker det ikke. MMS blir bare lagt i utboks og det står "Utsatt" under medlingen. Når jeg prøver WAP får jeg feilmelding: "Internett: Kan ikke utføre operasjon!" Kan legge til at HTTP browsing i Opera funker bra. Synes også at telefonen er TREG! Skjønner ikke alle reviewene som sier at den er lynrask. Har ikke testa så mange andre S60 telefoner, men hvis denne skal være rask så tør jeg ikke tenke på hvordan de andre er! Huff. Skulle hold meg til P900.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 sliter med følgende på min - spontan av/på - programmer som ikke kan avsluttes - ekstrem støy på bilder (minner om støyen du fikk på panasonic X70) - elendig battertid - telefoner henger når jeg skal inn på menyen - kutter ut netcom nettverket og begynner å fjamse med 3g osv osv Lenke til kommentar
tbone Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 - kutter ut netcom nettverket og begynner å fjamse med 3g osv osv Det er sikkert pga Netcom tester 3G nettet sitt, telefonen vil automatisk velge dette hvis den kommer innenfor dekningsområdet. Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dette er ikke en gang i nærheten av hva som er normalt. Min telefon har fungert utmerket fra første dag, så dere bør vurdere å få dem sjekket. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dette er ikke en gang i nærheten av hva som er normalt. Min telefon har fungert utmerket fra første dag, så dere bør vurdere å få dem sjekket. nei virkelig jeg sender den inn etter ferien. tviler på at det er netcom sin skyld. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Huff. Skulle hold meg til P900.... Det skulle du. Har den nå. Men et spørsmål, hvordan velger jeg hvilken mappe bilder og videoer jeg tar havner i? Lenke til kommentar
palandw Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 mrbarone, husker ikke. Dere som har N6630 med telenor, hvordan fikk dere MMS og WAP til å funke? Var alt lagt inn da dere fikk telefonen? Og med hvilket program er det meningen å wap-surfe med? bare å trykke på "internett"? Lenke til kommentar
Banone Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har problemer med at den ofte ikke finner minnekortet. Tar det ut og setter det inn noen ganger, så virker det plutselig ihjen. ?? Ja, jeg har prøvd å formattere minnekortet. Sist jeg prøvde det fikk jeg systemfeil, prøvde en gang til, da fikk jeg formattert det.Noen andre som har dette problemet ?? Banone Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dårlig emnefelt og omgåelse av tre ords-regelen (det er en grunn til at den er der) straffes med stenging av tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg