Tumbleweed Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Folkens. Har fått bærbar gjennom jobb: HP nx7010 med "alt" av hard/software (gidder ikke liste opp alt) Er det noe med denne jeg bør følge med, og evt. oppgradere? Funker svært bra som den er, men av og til funker ikke tastaturet ved første innlogging, og noen ganger låser dvd-skuffen seg (får ikke ut cd/dvd'en) Tips mottas med bøtter og spann med takknemlighet. T'Weed Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har du prøvd nye Drivere. driverzone.com Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Niks...Har hatt den bare en uke, og har lasta ned de auto-oppdateringene som finnes. Skal kikke på driverne alikevel. Takk for tipset. Hm...hvorfor står det advarsel under nicket mitt? (jeg har da ikke skrevet noe stygt, har vel) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Står det hos alle. Bare den er på 0% se er du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå