Gå til innhold

Hva skjer når man dør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bare releaser spirit og så løper du til der du daua så resurecter du :)

Eller så kan du resurecte hos en fyr ved gravplassen, men blir alle itema dine ødelagt..

du kan spille 1 måned

tingene du har på deg for 25% holdbarhet (durability) straff

å sei at alle tingene dine bilr ødelagt er litt voldsomt...

Lenke til kommentar

Det høres nok helt okay ut å resurrecte hver gang du dør, men tro du meg - etter en stund kommer du til å bli vanvittig frustrert over å måtte dilte tvers over landet gang etter gang etter gang for å kunne stå opp igjen tredje dag. Moralen er; dø så lite som mulig. : )

Lenke til kommentar

Bare pass på å ikke dø utenfor øya di... Og falle ned til havet er en heller selsom opplevelse.. Da må du slite ut goshtet til det dør, og du sliter seriøst om du ressurecter kroppen din der nede uten noe form for TP, er ikke sikker på om du kan svømme til du dør med characteren. Tro meg.. har erfaringer!

Lenke til kommentar
tingene du har på deg for 25% holdbarhet (durability) straff

å sei at alle tingene dine bilr ødelagt er litt voldsomt...

25% skade er hvis du velger å gjøre det hos spirit healeren (de står gjerne på kirkegårdene), også ting du har i sekkene tar skade. Før ble også ting i banken din skadet, men vet ikke om det er slik lenger. Du får da også ress-sickness i 10 minutter (alle stats ned med 75%). Når du ghostrunner (løper til der du døde som spøkelse) og resser selv der, eller får en healer-klasse til å gjenopplive deg mister du bare 10% på items du har på deg.

Lenke til kommentar
Bare pass på å ikke dø utenfor øya di... Og falle ned til havet er en heller selsom opplevelse.. Da må du slite ut goshtet til det dør, og du sliter seriøst om du ressurecter kroppen din der nede uten noe form for TP, er ikke sikker på om du kan svømme til du dør med characteren. Tro meg.. har erfaringer!

Man kan gå til slike hus der man får en "seng" og da spawner man på den plassen visst man dør

Lenke til kommentar

Man kan gå til slike hus der man får en "seng" og da spawner man på den plassen visst man dør

du mener sånne "inn"!?

Det skjedde aldri med meg.. så det trur jeg ikke noe på :nei:

Lenke til kommentar

Stemmer ikke. Du kan binde deg til en "inn", men du starter ikke der når du dør. Det er bare at du har mulighet til å teleportere deg tilbake dit ved hjelp av en "hearthstone". Den fungerer bare en gang i timen, så det er bare noe du bruker etter at du er ferdig med quests og skal logge av, må sjekke en auksjon fort eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...