jms88 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei Jeg tenkte jeg skulle ønske meg et TV-kort til jul, og så lurte jeg på om det går ann at kortet er koblet til pcen min, og så kan broren min se på tv på sin pc gjennom nettverket? Har 100mb nettverk... alt kablet. Kunne også vært fint om noen hadde noen tv-kort å anbefale? takker på forhånd Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Det sier de i hvert fall i produktomtalen her: HER Sku gjerne hørt om noen har konkrete erfaringer med dette. hehe var visst litt kjapp med forrige link Endret 15. desember 2004 av vetahutt Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det sier de i hvert fall i produktomtalen her: komplett Sku gjerne hørt om noen har konkrete erfaringer med dette. har ett MSI TV@nywhere Master TV kort og det er delbart via nettet. Lenke til kommentar
stiber Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med VLC / VLS fra videolan.org er det mulig å streame video fra tv kort og filer over nettverk. Har ikke testet med TV kort, men det fungerer veldig bra med filer. ifølge hjemmesiden er det vel stort sett Hauppauge kort som virker. Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Regner med at det blir et nvidiakort med mulighet for å sette opp en streaming server på nettverk. Takker for alle svar! dere har vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Noen som vet hvordan man skifter kanal hvis man ser på tv over nettverket? Og kan flere se på samtidig? Eventulet forskjellige kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå