Gå til innhold

Hvordan bli bedre i håndbak?

Winters

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har funnet ut att jeg suger(!) i håndbak, jeg kan lite om trening av eksplosive muskler, så jeg tenkte jeg kunne spørre her.

Hvordan skal jeg bli bedre i håndbak, jeg har manualer, hjelper kroppshevninger som f.eks push-upps?

Jeg kan veldig lite om dette så topicen ble litt liten, men spør i vei viss dere trenger mer info!

Mvh. Winters :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktisk er 90% av armbakk teknikk. M.a.o kan en vanlig person slå en bodybuilder i armbakk hvis han har perfekt teknikk, og bodybuilderen har elendig teknikk. De øvrige 10%'ene er for det meste utholdenhet, armlengde og ikke spesielt mye styrke.

Teknikken min suger også, men vil helst fokusere på treningsdelen etterpå tar jeg teknikken, hvordan trener man teknikken?

Lenke til kommentar
Faktisk er 90% av armbakk teknikk. M.a.o kan en vanlig person slå en bodybuilder i armbakk hvis han har perfekt teknikk, og bodybuilderen har elendig teknikk. De øvrige 10%'ene er for det meste utholdenhet, armlengde og ikke spesielt mye styrke.

Teknikken min suger også, men vil helst fokusere på treningsdelen etterpå tar jeg teknikken, hvordan trener man teknikken?

Vet ikke, når det gjelder teknikk er ikke jeg spesielt flink jeg heller...

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at dette er riktig ? Hvor har du lest det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...