Winters Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hallo. Jeg har funnet ut att jeg suger(!) i håndbak, jeg kan lite om trening av eksplosive muskler, så jeg tenkte jeg kunne spørre her. Hvordan skal jeg bli bedre i håndbak, jeg har manualer, hjelper kroppshevninger som f.eks push-upps? Jeg kan veldig lite om dette så topicen ble litt liten, men spør i vei viss dere trenger mer info! Mvh. Winters Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Faktisk er 90% av armbakk teknikk. M.a.o kan en vanlig person slå en bodybuilder i armbakk hvis han har perfekt teknikk, og bodybuilderen har elendig teknikk. De øvrige 10%'ene er for det meste utholdenhet, armlengde og ikke spesielt mye styrke. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Faktisk er 90% av armbakk teknikk. M.a.o kan en vanlig person slå en bodybuilder i armbakk hvis han har perfekt teknikk, og bodybuilderen har elendig teknikk. De øvrige 10%'ene er for det meste utholdenhet, armlengde og ikke spesielt mye styrke. Teknikken min suger også, men vil helst fokusere på treningsdelen etterpå tar jeg teknikken, hvordan trener man teknikken? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Faktisk er 90% av armbakk teknikk. M.a.o kan en vanlig person slå en bodybuilder i armbakk hvis han har perfekt teknikk, og bodybuilderen har elendig teknikk. De øvrige 10%'ene er for det meste utholdenhet, armlengde og ikke spesielt mye styrke. Teknikken min suger også, men vil helst fokusere på treningsdelen etterpå tar jeg teknikken, hvordan trener man teknikken? Vet ikke, når det gjelder teknikk er ikke jeg spesielt flink jeg heller... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Faktisk er 90% av armbakk teknikk. M.a.o kan en vanlig person slå en bodybuilder i armbakk hvis han har perfekt teknikk, og bodybuilderen har elendig teknikk. De øvrige 10%'ene er for det meste utholdenhet, armlengde og ikke spesielt mye styrke. Vri hånda di mot deg, da vinner du Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Faktisk er 90% av armbakk teknikk. M.a.o kan en vanlig person slå en bodybuilder i armbakk hvis han har perfekt teknikk, og bodybuilderen har elendig teknikk. De øvrige 10%'ene er for det meste utholdenhet, armlengde og ikke spesielt mye styrke. Hvordan vet du at dette er riktig ? Hvor har du lest det ? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Tren triceps. Unnskyld att jeg spør, hva er triseps? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Unnskyld att jeg spør, hva er triseps? Baksiden av overarmen. Du strammer den når du strekker armen ut, i motsetning til biceps som du strammer ved å trekke armen sammen. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Spis grøten din gutt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tren på å legge hele tyngden din i armen uten å flytte for mye på deg. Å legge deg over på en måte. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Unnskyld att jeg spør, hva er triseps? Triceps er dette: Endret 15. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 triceps er vel ikke så viktig å håndbak det, ville tro skuldre var det dominerende der. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Biceps er nok viktigere enn triceps. Skuldre og rygg har veldig mye å si. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Noen som så på det teite kjærlighets realityporgrammet på Tv-Norge i går kveld? Mennene som sloss om dama konkurerte i håndbak. Den ene fyren knakk overarmen i en kamp. Det så mildt sagt vondt ut. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 håndbak er bare teknikk og oppskrytt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vet ikke om det hjelper, men jeg pleier i allefall å klemme handa til motstandern (ubevist) så han/hun får merke av det en stund etterpå Tar de fleste i handbak selv om de er sterkere enn meg ellers... Det med å vri handa mot seg er juks - synes jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå