Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvilken musikk spilles på diskotek og LAN's osv? Sånn bra musikk... klassikere og ny musikk... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er ikke technotranze standard på diskotek sammen med VG-lista? På LAN vil jeg anbefale elektronisk musikk som Ugress, Röyksopp og Ralph'en. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 oooo elektronisk musikk er kos btw hørte på Røyksopp - Eple når jeg så posten din Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Earth Wind & Fire, baby. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Earth Wind & Fire, baby. Oh yeah. De og et par bra Michael Jackson-låter er fine klassikere. edit: en n for mye. Endret 15. desember 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Micheal Jacks er bra ja! Prøv å finne noe som er fengende, husk at ikke alle som er på slike steder liker musikk som ikke er radiovennlig i det hele tatt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er ikke technotranze standard på diskotek sammen med VG-lista? På LAN vil jeg anbefale elektronisk musikk som Ugress, Röyksopp og Ralph'en. SteffyBoy tok de beste her altså Ugress, Röyksopp og Ralph'en.' + Múm, Benny Benassi, Basement Jaxx Men Rammstein kan og være bra LAN musikk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Da har vi Ugress, Röyksopp, Rammstein, Earth Wind & Fire, baby klar Jeg fant ikke Ralph'en... hva heter hele gruppa? sangene? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Earth Wind & Fire Den låta du MÅ ha er September. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Earth Wind & Fire Den låta du MÅ ha er September. Got it *høre på* EDIT: ÅÅååå!!! Det er jo den som var på IDOL!!! Var det ikke... margaret eller noe som sang den! Konge sangen!!! Endret 15. desember 2004 av fUzZy^ Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hvilken musikk spilles på diskotek og LAN's osv? Sånn bra musikk... klassikere og ny musikk... Hva i helvete ? Hvor henger diskotek og LAN sammen ? You're imbarrasing the diskotheque ! Men til typiske fjortiss LAN ser jeg for meg Linkin Park, Christine og Howard, hatten er din etcetc crap. Glemte "We like the moon". Endret 16. desember 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Da har vi Ugress, Röyksopp, Rammstein, Earth Wind & Fire, baby klar Jeg fant ikke Ralph'en... hva heter hele gruppa? sangene? Ralph Myerz and the Jack Herren Band Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ultimate disco plate; Larry Levan - Live at Paradise Garage Lenke til kommentar
e321 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Da har vi Ugress, Röyksopp, Rammstein, Earth Wind & Fire, baby klar Jeg fant ikke Ralph'en... hva heter hele gruppa? sangene? Ralph Myerz and the Jack Herren Band den må du ha! begge cd'ne er bra... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Da har vi Ugress, Röyksopp, Rammstein, Earth Wind & Fire, baby klar Jeg fant ikke Ralph'en... hva heter hele gruppa? sangene? Ralph Myerz and the Jack Herren Band Konge de. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Outkast - Hey ya. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ralph myerz er konge de ja. du burde prøve litt jamiroquai og George clinton også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå