Stigma Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Skal kjøpe nytt gamer-tastatur, og jeg lurer litt på hva andre annbefaler. Deeneste kravene er vel egentlig at det må takle at man trykker nede mange taster samtidig, og at det er sølv eller svart (ikke vanlig kjip datagrå). Etter å ha browset litt så vurderer jeg Logitech eller MS's multimedia tastaturer. Finnes det noen tast som har programmerbare knapper for disse ekstra-knappene? (for hvem har vel bruk for hgurtigtaster til diverse idiotiske windowsfunksjoner, egne makroer hadde vært flott dog). Det aller viktigste er jo selvfølglelig om det er bra å skrive på, men siden det er smaks-sak så blir det vanskelig å basere kjøpet på dette uten å prøve dem selv. -Stigma Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg elsker dette tastaturet og vil annbefale det till deg og : LOGITECH Det er konge å skrive på og er fantastisk å spille på og ser bra ut og er Ergonomisk utformet på beste måte. Og for å nevne nokka så er det gode multimedia knapper på det.Asso ekstra knapper Lenke til kommentar
highlander Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Keytronic HELT vanelig. Uten masse mediaknapper osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå