Espenevo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) evo har gjort en lang serie målinger på en Speedbuster boks til en 2001 BMW 320D 150hk. Resultatet ble bedre enn ventet, boksen fungerer faktisk veldig bra Jeg har vært ganske skeptisk til tuningbokser etter at jeg teste en "1. generasjon" boks på min forrige bil ('97 Golf TDI 110hk) - den røk som et dampskip og rykket under pådrag. Denne boksen, derimot - fungerer fint og røk ikke noe spesielt. Virker nesten som boksene har blitt "voksne" nå..! Hele artikkelen her... Endret 15. desember 2004 av Espenevo Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Flott artikel, stå på Moderne dieselmotorer er bare geniale Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvordan er forbruket på de "voksne" boksene, er det noe nevneverdig økning ved tilnærmet normal kjøring? Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Takk for hyggelige ord Litt tidlig å svare på om forbruket har gått opp, Gunnar sier forbruket har økt litt, men han er jo ute og sladder om nettene (snø i Bergen!) - så det er vel ikke noen bombe akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå