Gå til innhold

kritikk på L'art pour l'art! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt for lang overgang mellom hvitt og rødt, det ble ikke pent. Footer er nok et hakk for stor. Custom shape gir et "billig" intrykk, du har heller ikke noen border til å holde samme hele sida, noe jeg synes bør være på plass når man senterer sider slik som du har gjort.

Nei, jeg likte ikke dette.

Lenke til kommentar

det er en privatside.. ok, dere likte den ikke med andre ord.. :roll:

hvis gradienten hadde hvert jevenere.. Kansje en boarder på venstre og høyre og fjernet/byttet ut den custom shape'n i venstre hjørne..

ka du trur? hadde det blitt bedre? :D

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

siden er på et tidlige stadie! :) Har brukt 40 min på kodinga.. er egentlig ganske fornøyd med designet og ideen til nå, men det grafiske er kansje litt dårlig gjennomført, kan jeg si meg ening!

edit: omformulering!

edit 2 @ ingardj: Målet er å lage noe som ser enkelt og stilrent ut!

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Det jeg reagerte på var de store kontrastene i designet (rødt/hvit), men så kom du til teksten... lsegrå/hvit... Har du litt for lys CRT skjer, har du problemer med å lese... Blir heller ikke så behagelig å lese (synes jeg)

hvit/svart er heller ikke så behalgelig å lese, though...

Synes alt i alt det var et bra konsept, men litt *BANG*

Lenke til kommentar

Hadde litt sans for headeren, bortsett fra den gradienten nederst. Du bør virkelig få en border rundt det hele, sånn som det er nå, så virker det veldig uryddig. En liten fargeforskjell mellom bakgrunnen på selve siden og bakgrunnen til teksten hadde ikke vært så verst, tror jeg. Footeren kan godt gjøres litt lavere, særlig når det ikke står noe på den.

Av en eller annen grunn tok sida lang tid å laste her. Muligens størrelsen på bildene?

Ellers var det et bra utgangspunkt. Stå på ;)

Lenke til kommentar

takk takk.. noterer forslag og tester ut diverse ting i morgen.. :yes: (leser til eksamen :( )

Edit: bildene er ikke über komprimerte, men der virker som server'n er litt treig i dag også, av en eller annen grunn :hmm:

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...