neb Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 heisann.. trenger litt tilbake meldinger på en side jeg sitter å jobber med.. takker for respons! Nb: mulig serveren som siden ligger på, er litt treg! L'art pour l'art v1! mvh bigben! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bare et bittelite hint: Om du skal selge sider derfra, bør du kanskje ha en logo som ikke finnes i Custom Shape Tool i Photoshop.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 For store kontraster mellom rød og hvit. "Banding" i gradientene (ser ut som 16-fargers gif). For lys tekst i innholdsdelen. Det Marvil påpekte med logoen. Rotete. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Alt for lang overgang mellom hvitt og rødt, det ble ikke pent. Footer er nok et hakk for stor. Custom shape gir et "billig" intrykk, du har heller ikke noen border til å holde samme hele sida, noe jeg synes bør være på plass når man senterer sider slik som du har gjort. Nei, jeg likte ikke dette. Lenke til kommentar
neb Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) det er en privatside.. ok, dere likte den ikke med andre ord.. hvis gradienten hadde hvert jevenere.. Kansje en boarder på venstre og høyre og fjernet/byttet ut den custom shape'n i venstre hjørne.. ka du trur? hadde det blitt bedre? Endret 15. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 det er en privat side.. ok, dere likte den ikke med andre ord.. Hvis du ser på det folk skriver, så kanskje, etterhvert, kan jeg komme til å like dette. Er _for_ enkelt dette. Lenke til kommentar
neb Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) siden er på et tidlige stadie! Har brukt 40 min på kodinga.. er egentlig ganske fornøyd med designet og ideen til nå, men det grafiske er kansje litt dårlig gjennomført, kan jeg si meg ening! edit: omformulering! edit 2 @ ingardj: Målet er å lage noe som ser enkelt og stilrent ut! Endret 15. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det jeg reagerte på var de store kontrastene i designet (rødt/hvit), men så kom du til teksten... lsegrå/hvit... Har du litt for lys CRT skjer, har du problemer med å lese... Blir heller ikke så behagelig å lese (synes jeg) hvit/svart er heller ikke så behalgelig å lese, though... Synes alt i alt det var et bra konsept, men litt *BANG* Lenke til kommentar
neb Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 en litt annen versjon.. noe bedre? My Webpage Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 noe bedre? Så knapt nok forskjell, så, nei, den var ikke noe bedre. Du har forresten for komprimerte JPEG-bilder i headeren din. Ser artifacts så det holder! (Prøve GIF/PNG?) Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Som sagt før, så ble overgangen fra det røde til hvit, alt for kvass. Jeg liker menyplasseringen, men du har gjort lite ut av den. Headeren funker, men er en tanke kjedelig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 fontfargen ble bedre, men umulig å skille ut linker! Lenke til kommentar
neb Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 sant nok.. syns jeg å! skal se hva jeg får gjordt i morgen! Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde litt sans for headeren, bortsett fra den gradienten nederst. Du bør virkelig få en border rundt det hele, sånn som det er nå, så virker det veldig uryddig. En liten fargeforskjell mellom bakgrunnen på selve siden og bakgrunnen til teksten hadde ikke vært så verst, tror jeg. Footeren kan godt gjøres litt lavere, særlig når det ikke står noe på den. Av en eller annen grunn tok sida lang tid å laste her. Muligens størrelsen på bildene? Ellers var det et bra utgangspunkt. Stå på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Logoen og fargevalget likte eg meget bra. Teksten øverst "L'art.." passa ikkje så bra inn synest eg. Absolutt eit bra utgangspunkt. Lenke til kommentar
neb Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) takk takk.. noterer forslag og tester ut diverse ting i morgen.. (leser til eksamen ) Edit: bildene er ikke über komprimerte, men der virker som server'n er litt treig i dag også, av en eller annen grunn Endret 15. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå