Shikaru Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 *< bør pugge alle feilene her* ser av og til at kommareglene mangler. tror jeg har skrive problem kanskje du har dysleksi. eller så er du bare lat sånn som jeg er sorry for dobbel post Lenke til kommentar
meastp Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Gohan: skrive feil [...] dobbel post EDIT: Skal vel være dobbeltpost, også. var det med vilje? Endret 18. desember 2004 av meastp Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Viss - hvis vert - vært hvar - var etc etc etc Virker ikke som man lærer noe på skolen mer. Iallefall ikke å skrive. Vi kan alle skrive feil, men ikke hele tiden. .. Og "alle" skylder på at de har dysleksi? Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Irriterer meg mye over å/og feil igjen. Enormt mye av det her inne. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Irriterer meg mye over å/og feil igjen. Enormt mye av det her inne. Det er ikke den eneste tingen av grammatiske ukorrektheter det er mye av her inne. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 irriterer meg at jeg har glemt Please, skriver PLZ!!! Nesten ingen i klassen vet hva det betyr... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hater mest de to feilene som jeg gjør hele tia. ikek og ejg. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ler av amøber som skriver/sier et hamster... Det heter da en hamster for svingende! hamster (hamster) m3 (ty.) korthalet gnager som samler store vinterforråd, av familien Cricetidae, jf gullhamster (kilde: her ) Her er det "m3" som tilsier at det er snakk om hankjønn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ler av amøber som skriver/sier et hamster... Det heter da en hamster for svingende! hamster (hamster) m3 (ty.) korthalet gnager som samler store vinterforråd, av familien Cricetidae, jf gullhamster (kilde: her ) Her er det "m3" som tilsier at det er snakk om hankjønn. Hmmm! Da har jeg lært noe i dag og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå