gk_87 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg skal legge over filer fra en sata harddisk til en annet sata hardisk, men windowsen på den som skl overføres fra funker ikke. (den funker helt fint som 2 hardisk) men problemet er at mange av filene er inne på mine dokumnter. Den brukerprofilen som skal overføre filer fra er passordbeskyttet å siden jeg ikke kommer inn på windows å for fjernet passordet får jeg ikke overført filene. har dere noe jeg kan gjøre for å få overført filene? Mhv GK Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja, det er enkelt å løse, men du MÅ være innlogget med administratorrettigheter. Da høyreklikker du på katalogen og velger: Properties -> Security -> Owner Her setter du din egen bruker som eier for katalogen det gjelder. Kryss også av for "Replace owner on subcontainers and objects" før du trykker på "Apply". Nå skal du kunne forandre rettighetene til filene slik at du får adgang til dem. Lenke til kommentar
gk_87 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå