thescientist Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Må jeg kjøpe en kabel for å laste inn musikk til mobilen min? og har noen andre løse svar knapper (grønn og rød knapp)? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Må jeg kjøpe en kabel for å laste inn musikk til mobilen min?og har noen andre løse svar knapper (grønn og rød knapp)? Du kan bruke Bluetooth, hvis du har BT i Pc'n din! Lenke til kommentar
serber Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hei du. ikke kjøp kabelen,da det går mye fortere med bluetooth. annbefaler BCS sin eller D-Link. Jeg hadde tenkt å kjøpe 6260 men det ser veldig billig ut og er nesten hel av plastikk.også merka at ringe knappene var løse selv om telefonen evar helt ny fra eska. ombestemte meg og kjøpte 6670 og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Så var det, det da. har ikke BT på pcen min hell. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så var det, det da. har ikke BT på pcen min hell. Kjøp en blåtann-adapter da Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Må jeg kjøpe en kabel for å laste inn musikk til mobilen min?og har noen andre løse svar knapper (grønn og rød knapp)? Har du IR på pc'n da? Funker det også, men det tar bare litt tid. Den som venter, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
serber Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 kjøp en usb bluetooth dongle for 4-500 kroner. putt inn cd-en,installer drivere og plugg BT i pc-en,ELLER hvis du skal bruke den som mp3 spiller burde du vurdere å kjøpe en minnekortleser. det går mye,mye fortere enn bluetooth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå