Gå til innhold

Endelig nyheter angående WoW EU FB!


Anbefalte innlegg

Alt dette styret her gjør meg så ubeskrivelig sint :realmad: .. Hvorfor skal de stygge tyskerne og franskmennene være så "stolte" over språket sitt? De er en av hovedgrunnene til at alt går så tregt. Hvis WoW noen gang kommer ut skal jeg bare spille på PvP servere og kverke low lvl franske og tyske spillere..

 

Vurderer å gå tilbake til Anarchy Online igjen, selv om grafikken er überstygg og spillet har mer nedetid enn oppetid (og hvis serveren funker, ligger man på 900 i ping)..

Har du noen gang tenkt over at det sikkert finnes massevis av franskmenn og tyskere som tenker akkurat på samme måte som deg? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker på samme måte som meg? Så de skal kverke seg sjøl asså? Dem er grunnen til at det går så tregt. Hvis de bare kunne forstå at det finnes en verden utenfor landene sine, og lært seg engelsk så hadde alt ordnet seg. Hvis f.eks de dubber en engelsk film og en av oversetterne gjør en feil og sier et lite engelsk ord ved et uhell så blir jo han avlivet tvert..

Endret av Lord Spliff
Lenke til kommentar
Tenker på samme måte som meg? Så de skal kverke seg sjøl asså? Dem er grunnen til at det går så tregt. Hvis de bare kunne forstå at det finnes en verden utenfor landene sine, og lært seg engelsk så hadde alt ordnet seg. Hvis f.eks de dubber en engelsk film og en av oversetterne gjør en feil og sier et lite engelsk ord ved et uhell så blir jo han avlivet tvert..

Herre.. Det jeg mente var at det sikkert finnes franskmenn og tyskere som er like utålmodig som deg og meg, og som ikke kunne brydd seg mindre om spillet kom på morsmålet eller på engelsk. At du skal starte en hjerneløs ganking-spree av den grunn ser jeg på som tåpelig.

Det er ikke deres feil at Blizzard har tatt den avgjørelsen, og det er ingen som kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Gadd ikke å lese hele tråden.

Men for de som ikke har forstått det enda så er WoW Final Beta deres julegave til oss. :p

 

De nevner januar vil kanskje noen si. Klart de gjør. Det er jo bare 7 dager fra jul til januar og Final Beta US varte lenger enn det.

 

Så er det dere som klager over at Closed Beta får spille Final Beta og at dere har kjøpt Preoder boksen, bla, bla, bla. Slapp av og les følgende sitat: "The purchasers of the limited number of pre-order boxes sold through the official Blizzard pre-order campaign will also have access to the Final Beta Test and will be amongst the next phase of new testers to enter the game."

Den summen penger dere betalte blir trukket fra summen på hele spillet så det blir ikke noe dyrere av den grunn. :p

Det var heller ikke uendelig mange Preorder bokser, så Blizzard har kontroll på hvor mange CD-keys de har gitt ut og hvor mange plasser det da er igjen til folk som ikke er med i Closed Beta eller som ikke har betalt.

 

Hvis denne siste annonseringen står seg, så ser Blizzard ut til å kunne gi ut WoW den 20./21. som jeg ser flere operer med som release dato.

 

Men uansett. Jeg tipper at 14 dager etter Final Beta EU begynner, så er spillet i butikken.

 

Å grunnlaget jeg baserer mine to siste påstander på er følgende:

"The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of December / beginning of January, will begin simultaneously in English, French and German."

Med andre ord så er den franske og tyske versjonen ferdig oversatt innen da (ja for hadde det ikke vært for oversettingen ville vi også hatt WoW nå.), som igjen betyr at spillet er ferdig og i tillegg var final Beta US oppe i 11-12 dager så lukket de for klargjøring av spillet. 14 dager etter Final Beta US startet var spillet i butikkene i USA. :D

 

Og når en først er inne på tyskere og franskmenn. Håper for guds skyld de ikke har tilgang til serveren i Stockholm, for er det noe jeg hater så er det tyskere og franskmenn som nekter å prate engelsk.

Hvis det er som jeg håper, så er de restrictet til servere som støtter deres versjon av spillet, altså fransk, tysk eller engelsk. De franske og tyske serverene vil være i Paris sammen med noen engelske for spanjolene, nedrelenderene, etc. mens Stockholm vil ha kun engelsk for oss i norden og muligens Storbritania.

 

Og bare for å fundere litt helt på slutten: "With the European launch of World of Warcraft just around the corner we're happy to be able to give details on the final stages of the European Beta Test process" - Around the corner, dobbelt mening som at det kommer like etter nyttår? :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Og når en først er inne på tyskere og franskmenn. Håper for guds skyld de ikke har tilgang til serveren i Stockholm, for er det noe jeg hater så er det tyskere og franskmenn som nekter å prate engelsk.

Hvis det er som jeg håper, så er de restrictet til servere som støtter deres versjon av spillet, altså fransk, tysk eller engelsk. De franske og tyske serverene vil være i Paris sammen med noen engelske for spanjolene, nedrelenderene, etc. mens Stockholm vil ha kun engelsk for oss i norden og muligens Storbritania.

Det blir ingen WoW servere i Stockholm. Meningen med det som stod i presseutalelsen til Telia var at Battle.Net serverene står i datasenteret i Stockholm og WoW serverne i Paris.

 

http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=292045 :whistle:

Lenke til kommentar
Så er det dere som klager over at Closed Beta får spille Final Beta og at dere har kjøpt Preoder boksen, bla, bla, bla...

Ingen har klagd over at CB spillere skal få spille FB, det sier seg jo selv!

At de som har pre-order kit får tilgang til FB er det heller få som har vært i tvil om.

Det folk derimot har klagd over er at CB spillere får ta med sine characters over til FB. Videre er det mange som føler seg lurt av Blizzard siden FB enda ikke har begynnt. Man regnet jo med at FB ikke skulle være så altfor langt unna når Blizzard begynnte å selge pre-order kits.

 

 

Så et par quotes.

 

The European Final Beta Test is currently scheduled to begin in December.
Postet 4. November på WoW EU siden. Finnes nå her http://en.wow-europe.com/wow-oldnews.shtml

 

The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of December / beginning of January...
Nettopp postet på http://en.wow-europe.com/

 

Legg merke til ordene currently scheduled.

 

Ingenting hindrer Blizzard i å komme med følgende uttalelse i midten av Januar:

The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of January / beginning of February...

 

For all del jeg håper også at FB kommer i Desember, men jeg blir ikke overasket om vi ikke spiller FB før godt uti Januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...