Gå til innhold

Endelig nyheter angående WoW EU FB!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett har ikke sagt noe til meg, det har bare stått 2. februar siden jeg bestilte mitt preorder kit for en del uker siden... Men som de fleste sikkert kjenner til så er det ikke unormalt at komplett plutselig forskyver datoen.. :p Bare syns det passet bra ilag med det blizzard har sagt om når FINAL betaen begynner... :)

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

For det første. OB (Open Beta) eksisterer ikke. Det heter Final Beta. For det andre. Alle, og da mener jeg absolutt alle, datoer som ikke kommer fra Blizzard er ikke verdt blekket de er skrevet med.

 

Vi får klare oss med den lille kvoten med offisiell informasjon som kommer fra Blizzard.

 

Denne 'Final Beta' greien fra Blizzard har vært en gedigen katastrofe for EU engelsk kundene til Blizzard. Først nektet de oss plass i den amerikanske lanseringen. Så gav de oss en Final Beta som ikke har vært omtalt med så mye som ett ord siden de fikk oss til å gå mann av huse for å betale for den. Så holder de igjen ett ferdig produkt til oss EU engelsk kundene til de fikk surret seg ferdige med den Tyske og Franske versjonen. Så skriver de en avtale med det svenske selskapet TeliaSonara, og ligger ALLE serverne i Paris. Frankrike som er ett mareritt for oss nord-europeere og UK brukere, med packetloss og skremmende dårlig ping sammenlignet med avstanden i luftlinje. Patetisk og ufattelig skuffende er ordene jeg har om Blizzard etter disse skuffende avgjørelsene overfor oss engelsk språklige kunder i Europa. :thumbdown:

Lenke til kommentar

faen å!. hvis jeg ikke får spille i jula blir det bare dritt jo!. jeg som hadde gledet meg til å stå opp om morgene kl 0900 hver dag, sette meg med en kopp kakao og ha på meg dyna i lenestolen med tastaturet i fanget å spille til 0400 neste natt hver dag. vedder på at det kommer den 3. januar. da man begynner på skolen igjen. isåfall klikker jeg.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

begynner og bli lei av måten blizzard behandler sine soon to be kunder.. først begynner de pre-order kampanjen.. ok fett nok alle løper glade og syngende til butikken... men veeeent de sender ca 11 pakker til hvert land! og ingen til benelux landene.. ok.. jeg får tak i en av de 11 pakkene de sendte til norge og danser glad og syngende hjem, for jeg skal spille beta i helga :) ..... kommer hjem. venter....venter.... what do I see?! de sender ut nye closed beta keys (og de fleste av de til folk fra benelux landene!)ok.... det går ca 10 dager.. hear ye! hear ye! we are once again gonna f you in ze ass! og de setter legger ut om at de må kjøre tester av de lokaliserte serverne og greier, dette er jo greit nok fordi det er jo det samme spillet bare for de som ikke vil lære seg engelsk. dette går nok fort over. jeg setter meg til og vente litt.... og blam nyheterene i dag gjøre meg så sint at jeg blir fysisk kvalm og smasher et tastatur!!! jeg trur kansje det er best at jeg slutter og driter i hele wow, jeg orker ikke sitte og vente og vente i flere uker og bare se på at de forflytter datoer... nei sorry blizzard sug hæstkuk og dø.

 

 

mvh Trond.

Lenke til kommentar

Skjønner at folk blir litt forbanna på blizzard for denne tregheten.

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Blizzard bruker så lang tid på å release her i europa - bortsett fra en fransk og en tysk versjon av spillet (for alle sære tyskere og franske pingler).

Tenk deg alle de inntektene blizzard har gådd glipp av! Det er sikkert like mange folk i europa som vil spille WoW som det er wow-spillere i usa (hvis ikke mer). Og hvis vi går ut ifra release tallene, så er det veldig mange personer => stooor haug med penger. Dette er tapte penger! :nei:

 

:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...