kyrsjo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde sikkert gått fortere om du hadde postet feilmeldingen... Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde sikkert gått fortere om du hadde postet feilmeldingen... Bare så du veit det lizzm ikkznt?!? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ser ikke ut som om "amsn" finnes i Fedora's offisielle program-arkiv. Da må du heller laste ned denne filen: ftp://rpmfind.net/linux/dag/fedora/3/en/i...fc3.rf.i386.rpm . Når du har lastet den ned er det bare å dobbel-klikke på den, og alt vil bli installert automatisk. Huff, dette blir bare værre og værre Når jeg trykker på linken, så skjer det ingen ting... Jeg har prøvd å trykke på linken i XP og da funker det, men ikke nå... Jeg veit at det ikke er noe galt med FTP-protokollen min, siden jeg brukte denn når jeg lasta ned den andre amsn fila... Huff BTW, hvilken browser bruker du? Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Hmm, jeg posta da de feilmeldingene som var å poste... Jeg bruker Firefox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå