esseban Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg får FAKKATEN meg ikke fram den derre FPS viseren som viser hvor mye fps jeg har mens jeg spiller. kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Skriv net_graph i consolen. Hvis du vil endre posisjonen skriver du net_graphpos 1 eller 3, alt etter hvor du vil ha den. Husker ikke helt hva som er hva. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Net_graph 3 syns eg er best. Du burde bruke den. Lenke til kommentar
esseban Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Net_graph 3 syns eg er best. Du burde bruke den. thank you takk for hjelpen Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 dersom du kun er ute etter å se fps; cl_showfps 1 alt det andre fiksfakseriet i net_graph trenger man kun ved utprøvning av rates o.l. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 cl_showfps [0,1,2] - Draws a Frames Per Second (FPS) counter at the top of the screen. 0=off, 1=FPS, 2=Smoothed FPS. In general the smoothed fps counter is best for viewing framerates Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå