Playmofetish Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 PhoEniX' date='19/12/2004 : 23:28'] Ser at du skriver du jobber i data butikk.Da lurer jeg bare på hvorfor du ikke heller kjøper delene via jobben heller?Da betaler du jo bare innkjøpspris + moms,slipper di hundrelappene ekstra som butikkene legger på for å tjene noe på delene. Stemmer det, men denne goden gjelder kun til eget forbruk, og jeg vil gjerne være ærlig i slike situasjoner. Skal jeg ha varer til andre enn meg selv, sier jeg fra. Dessuten er det ikke akkurat hundrelapper butikkene tjener. Det er nok mer 16,- her, og 28,- der, og noen ganger kanskje 120,- Selv om det er greit for jobben at jeg kjøper slikt til moren min, er det ikke de som avgjør om delene jeg har kjøpt gjennom et år er til meg selv eller ikke. Det er det folk høyere opp som avgjør, og kan gi meg en lei tilbakesmell eller noe. Da foretrekker jeg å være ærlig Nå gleder jeg meg ihvertfall til å bygge min første barebone, så jeg får "øvd" meg før jeg kjøper meg en SN95G5! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå