verwooks Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 De lydkortene som følger med, er de noe bra ? Det jeg har er et Creative anlegg med to satelitter og en sub, som jeg forøvring er førnøyd med. Jeg bruker pcen min mest til spilling og ønsker en god 3d gjengivelse av lyden. Lydkortet til ASUS P4S533 hovedkortet med C-Media CMI8738 6-channel hardware audio controller S/PDIF-in/-out interface Det jeg ser for meg, er at drivere og slikt til lydkortet føkker, og at spill ikke klarer å finne kortet osv. Hadde det blitt noen evt. hardware konflikt eller problemer om jeg installerte et Live kort i tillegg ? Noen med erfaringer / synspunkter o.l. ? Takk Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Med unntak av nForce er de integrerte lydkortene bare grei. Hvis du har skikkelige høytalere, som det ser ut som, anbefaler jeg at du kjøper et eget lydkort. Nei, burde ikke bli noen konflikter av det, ikke i utgangspunktet ihvertfall. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Lyden er lixom ikke så sykt viktig som alt annet, men lixom får jeg de vanligeste 3D lyd instillingene som brukes i spill for tiden ? Jeg ser i forhold til mitt gamle Sound Blaster AW64 ISA lydkort.. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det integrerte lydkortet som du refererer til over er faktisk svært bra. Det er blandt de beste integrerte lydkortet på markedet, kanskje det er det beste?. Dersom du ikke skulle være fornøyd med lyden, eller ha problemer med drivere, er det bare å disable kortet og sette inn et annet. Jeg har ikke hørt noe negativt om driverene til c-media brikkene. Dersom det skulle være av interesse, er god støtte for dette lydkortet i de store Linux distroene også. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Ok, det blir fløte. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå