Maroder_S Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 TEST: Tre optiske fra Logitech Logitech lanserer stadig vekk nye mus. Vi har samlet tre nyere modeller for en sammenligningstest. Hvilken modell bør du eventuelt velge av MX510, MX700 og MX1000? Les artikkelen her Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Veldig, veldig bra test. Me likes! Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Meget bra test! Stå på! ps. det dere nemner om Logitech Mouseman Dual Optical, har jeg aldri opplevd i mitt 1-2 årige vennskap med den musen. Endret 15. desember 2004 av huf Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med å teste musene med de nye 500Hz patchene for USB? At man kan tune opp hastigheten fra skarve 125Hz har jo vært en kjent sak lenge. Burde vært med i testen synes jeg Se forøvrig denne tråden. K Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Fin test det der Jeg ville nok lagt mere vekt på vekten ( ) av de trådløse musene i negativ retning. Mine erfaringer sier at man får ikke de tunge trådløse musene til å gli på langt nær så godt som en lett mus uten batterier. Særlig om man tar ut loddet som ligger inni 500 og 510(?) så får man en mus som glir noe sinnsykt! Jeg har selv testet dette med en god musematte og gode mouseskatez med hennholdsvis 500 (som jeg har selv) og en 700 og 1000... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 En faktafeil i artikkelen: "Logitech MX700 ble lansert samtidig som MX510" Logitech MX700 ble lansert høsten 2002. MX510 ble lansert våren 2004 Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med mus for venstrehendte gamere? Noen av disse eller noen andre? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med mus for venstrehendte gamere? Noen av disse eller noen andre? Razer Diamondback tror jeg. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg er ikke sikker på om MX1000 går under definisjonen optisk mus. Men uansett, dette er flisespikkeri. Bra artikkel Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med mus for venstrehendte gamere? Noen av disse eller noen andre? Razer Diamondback blir vel en grei sak for både venstre og hyre hånd . Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har MX510. Er veldig fornøyd med den Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bra test! Jeg liker grepet på MX1000 svært godt og musa har det beste grepet jeg har opplevd (prøver nå ut Razer Diamondback). Tyngden synes ikke er noe som bør vektlegges da noen foretrekker lette, noen tyngre og for andre er det akkurat det samme. Å velge bort f.eks. MX1000 fordi den er for tung synes jeg virker litt puslete Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kjempe bra test! Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 En faktafeil i artikkelen: "Logitech MX700 ble lansert samtidig som MX510" Logitech MX700 ble lansert høsten 2002. MX510 ble lansert våren 2004 MX500 derimot ble lansert samtidig med MX700. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bra test, men savner test av mx900 bluetooth musa. Har denne selv og har ikke hatt problemer med at det oppstår glipp o.l som nevnes om mx700 og 1000. Men mx900 er vel egentlig en mx700 bare med bluteooth ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Flott test med god gjennomgang av de forskjellige musene. Personlig har jeg Logitech Mouseman Dual Optical, og den er god som gull. Den skal jeg ha med meg så lenge den fortsatt virker. Men jeg har aldri merket noe til problemene dere beskrev, om "kravling" og negativ akselerasjon. Har brukt denne musen i rundt 2 år tenker jeg, på mange forskjellige underlag, og aldri opplevd noen som helst problemer. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 - Bevegeligheten hindres av tråden Tull. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hehe 127g på MX510, var det med eller uten "loddet"? heh, for den blir betydelig lettere uten dette (skjønt det er en modifikasjon som bryter garantien da.. ledning som hindrer bevegelighet? hvilket bordoppsett har dere egentlig??? ligger kabelen fastklemt under monitor stand elns?? wtf? ellers bekrefter vel testen det samme som jeg alltid har trodd...laser = PR, ingen egentlig verdi over MX510 hvis man klarer seg fint med tråd Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bra test, selv om jeg også stusset på at ledningen var "et hinder for bevegeligheten". Jeg regner med at dette er som listefyll å regne, rett og slett fordi dere ikke fant andre ulemper med denne musen. Jeg har MX510 selv, og den er sinnsykt deilig. Det skal nevnes at jeg også har fUnc 1030 med cable-clips som gjør at ledningen ALDRI er plagsom eller et hinder, da den konstant holdes på plass i riktig lenge av klipsen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 En ting ang. underlagstestingen. Jeg hadde en MX500 (vet det testes MX510 her) i et par ukers tid på jobb. Til å begynne med klarte den seg helt fint på lakkert trepult, men etter et par uker kunne muspekern begynne å "vibrere" på skjermen (altså ikke hele tiden). Ikke mer enn en pixel eller to fram og tilbake, og ikke nok til å forstyrre et dobbeltklikk, men nok til å fucke opp Photoshopping. Leverte musa tilbake til Elkjøp og kjøpte meg IE 4.0, og har ikke hatt noen liknende problemer, ikke én eneste glipp, på de fire månedene jeg har hatt musa. Konklusjonen min er bare at musa kan bli dårligere over tid. Det er ikke nok å ta en ny mus ut av pakka og dra en halvtime HL2 for å konstantere at "dette funker jo bra". Feilen kan dukke opp endel seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå