halvardm Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Har en side nå som jeg driver på med. www.maraak.com/business Det som er problemet med den er at i Opera kommer ikke menyen(De knappene på header) frem. Noe de gjør i FF og IE. Hadde et lignende problem på en annen side, som jeg tilslutt gav opp på. Tar jeg vekk overflow: hidden i CSS'en for jeg knappene frem, men da kommer teksten og. Endret 15. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 En av grunnene til at jeg ikke liker Opera. For det første krever av og til Opera bredde på ul'en for å vise alle de horisontale listelementene. For det andre krever i noen tilfeller nyere versjoner av Opera bredde på li-elementet. Prøv med: ul#menyen { list-style: none; width: 100%; } ul#menyen li { float:left; width: 50px; overflow: hidden; } For eksempel. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Nei, dessverre så virket ikke det. Det er derfor jeg og har begynt å hate Opera. Husker at en av sidene dine mistet "Profile" og PC, men husker ikke hvilken. EDIT: Nei, det var "Contact" i v6 av DD. Endret 15. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Gidder du å laste opp eksempelet med koden jeg gav? Har du prøvd å sette bakgrunn/border på hele listen i Opera, for å se hvor den egentlig blir av? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Laste opp CSS'en? Skal sette på en border. EDIT:Lastet opp CSS fila til siden nå... Skal sette på border nå. EDIT2: Borderen ligger bak "MaraakDesign" i FF og (IE tror jeg). Men under i Opera. Men det hadde ikke noe å si får jeg tok vekk marginen jeg har på menyen og da såg jeg alt, men ingen meny. Endret 15. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du får rett og slett bare bruke elimineringsmetoden, ta bort elementer som er i nærheten av den, og se hva det egentlig er som skjer. Du kan også kopiere hele koden for meny (html/css) over i et tomt dokument, og se om den vises da. Om ikke, er det jo klart at det er selve menyen som er problemet. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Bruker siste ver. 7.54 - ingen problem der Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Ser du menyen der ? Altså den på headeren ? EDIT: For fram menyen når jeg tar vekk overflow:hidden. Går det an at jeg kun fjerner teksten ? Endret 16. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ser heller ikke menyen - Bruker Opera 7.54. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Nei det var det jeg tenkte. Hmm, da vet jeg ikke andre råd enn å lage en annen "versjon" til Opera brukerene da. Er vel ikke så mange det. Håper jeg. Endret 16. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå