Nettulf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, skal kjøpe en del plater, både DVD-R og CD-R som er printbare med blekkskriver. Har alltid vært godt fornøyd med Verbatim, og disse lager vel fortsatt noen av de bedre platene, eller? Men de er jo en del dyrere enn andre merker, så det lønner seg gjerne å kjøpe stort. Fant en spindel med 50 stk Verbatim DVD-R printbare til 328 kroner, og en spindel med 100 Verbatim CD-R printbare til 298 kroner. Jeg mener dette er ganske rimelig, men er det andre som har noen tips å komme med her? Er ikke så opptatt av skrivehastighet, men at data holder lenge, og er lesbare i det meste av spillere/konsoller. Hilsen Nettulf Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror du skal leite lenge etter å finne Verbatim dvd-r plater billigere enn det du gav der. Kor har du tenkt å kjøpe de i fra?? vett du at dette er snakk om the real thing, eller någen plater som er litt på kanten? Viss de er ekte og alt funker, så vil jeg påstå at det er et veldig greit kjøp Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Fant de i en nettbutikk her i landet. Har også funnet masse billig i utlandet, men ikke funnet noen med lav frakt ennå. Hadde jo vært genialt hvis f.eks. play.com hadde solgt billige 25 pack med DVD plater. og fått de fraktfritt levert hjem.... Hvordan er det med prisen på de 100 CD-R platene til 298 kroner jeg nevnte da? Noen rimeligere? Nettulf Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har du prøvd www.pxp.no ? Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 kan du ikke linke til nettbutikken du fant prisene i? hvis ingen finner bedre priser er det jo greit å vite hvor du fant dem. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kjøpte nettopp en spindel med 100 verbatim plater fra MPX, som skulle være printbare, men det var de desverre ikke... Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) kan du ikke linke til nettbutikken du fant prisene i? hvis ingen finner bedre priser er det jo greit å vite hvor du fant dem. Kan jo det.... Bare ikke alle tømmer lageret før jeg får kjøpt da ;-) DVD-R platene fant jeg hos http://www.pixit.no under lagringsmedia. Satser på at det er riktig info som står der, men tror jeg skal sende en mail før jeg bestiller. Er jo under 7 kroner platen, tror det er ganske bra. "EDIT" De tar jaggu 155 kroner i frakt, synest det var mye! Og 100 stk printbare CD-R hadde de hos http://www.mpx.no/ Nettulf Endret 15. desember 2004 av Nettulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå