stian123 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Heisann Hvordan får jeg svart-hvitt bilde i Macromedia Fieworks MX? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nå har jeg aldri brukt Firefox MX, men slikt pleier vel å ligge enten som et filter, eller så kan du stille på hue/saturisation Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 F. eks bruker en bildemodus som bare støtter svart hvitt..? Anyhow, tror ikke dette er rette plassen å spørre om det..? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) F. eks bruker en bildemodus som bare støtter svart hvitt..? Anyhow, tror ikke dette er rette plassen å spørre om det..? Nei, det er nok ikke det... Hvilke bildemodus ville du brukt da? Kan ikke det gå utover bildekvaliteten? Endret 15. desember 2004 av stian123 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Uten at jeg har anelse på Fireworks, så funker vel Grayscale..? Evt kan du som Mira sier justere Saturisation (til minimum).. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Filters > Adjust image > Hue/saturation > Sett saturation til -100. F.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå