Πεισιθάνατος Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Disse to sakene er litt artige: South Park Generator og Hero Machine. Det er et greit tidsfordriv hvis man har lite annet å gjøre... Post gjerne deres bilder hvis dere gidder å lage noen. Hvis dere ikke har en webside, kan dere registrere dere hos Photobucket... Her er mine bilder : Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Eh... hvordan henter du bildene??? Det gaar jo ikke an aa kopiere bildene... (beklager det aa, i men har engelsk tastatur.) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 ahh! pure evil. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Prt Scr min venn, Prt Scr. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hahah http://www.home.no/lpezster/devil.bmp gadd ikke ordne bakgrund Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Kunne jeg fått det litt mer spesifikt forklart enn det Holy_CoW gjorde... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 du lager bilde. så trykker du på knappen som heter "Print Scrn" så går du inn i paint, trykker lim inn. så ordner du som du vil, ( regner med at du klarer å bruke paint). så er det bare å lagre, og laste opp på hjemmesiden din, hvis du har en da, eller bruk "Photobucket"som trådstarter nevner.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Yeah Endret 18. desember 2004 av Larzemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå