MoFFaSSa£ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei folkens!! har et prosjekt gåendes hjemme, men å gjøre pc mer stille gåendes men har stoppet opp på et problem... skjermkort-kjøleren bråker alt for mye enn det som er målet . Så er ikke sikker på hviket skjermkort-kjøler jeg skal kjøpe inn. Vannkjøling er ikke aktuelt så IKKE kom meg det som et forslag. Har et nvidia g4 ti4200 kort som gir fra seg alt for mye lyd Ville hvert fint om dere kunne gitt noen tips til kjølere som er stille gåendes eller passive kjølere fungerer fint MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV1 Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 de har jo ingen på lager....... Har sett der tidligere, og sendt en e-mail om når di får inn flere Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så det er utelukket fordi de ikke har den på lager? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Neida, aldeles ikke, men har en egen frist til å bli ferdig med kabinettet, og vil hest ha fått den fortest mulig. Fristen er forøvrig 14 januar, for da er det planlagt lan, har heller ikke noe kabinett akurat nu Offtopic: post nr. 100 Endret 15. desember 2004 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ok, men komplett har også (bare ikke på lager). Se hvilken shop som får inn først. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Har samme skjermkort og hadde samme problem som deg. Min løsning Edit: Har en lydløs 60mm vifte på nå. Svært bra kjøling. Kjøleribba er ca like carm som kabinettet ellers Endret 15. desember 2004 av notnA Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har samme skjermkort og hadde samme problem som deg.Min løsning Edit: Har en lydløs 60mm vifte på nå. Svært bra kjøling. Kjøleribba er ca like carm som kabinettet ellers Jeg har gjort det samme som deg på mitt 9800pro. Jeg brukte boxed ribba fra P4. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har samme skjermkort og hadde samme problem som deg.Min løsning Edit: Har en lydløs 60mm vifte på nå. Svært bra kjøling. Kjøleribba er ca like carm som kabinettet ellers Jeg har gjort det samme som deg på mitt 9800pro. Jeg brukte boxed ribba fra P4. Hvilke temperaturer har du da? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har samme skjermkort og hadde samme problem som deg.Min løsning Edit: Har en lydløs 60mm vifte på nå. Svært bra kjøling. Kjøleribba er ca like carm som kabinettet ellers Jeg har gjort det samme som deg på mitt 9800pro. Jeg brukte boxed ribba fra P4. Hvilke temperaturer har du da? Har ikke tempsensor på det, og kjøler det mest passivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå