blacktower Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det burde være åpenbart at man ikke skal poste svarene i tråden. Diverse poster er slettet eller sensurert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har egentlig lite bruk for PCIe...skulle vært valgtfritt om du ville ha PCIe eller AGP. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det burde være åpenbart at man ikke skal poste svarene i tråden. Diverse poster er slettet eller sensurert. How rude! Sletter mine fine poster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Burde lyse et par dioder i hodet ditt fredrikrb når det er slike konkurranser. Man skal sitte å "plundre litt" til konkurransene, da får man ENDA mer tilbake om man vinner! Merry Christmas Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva er egentlig poenget med å legge en slik konkurranse inn under "diskuter artikler"? Den eneste muligheten for å si noe substansielt her er jo å bryte den selvinnlysende regelen om at man ikke skal røpe svarene... eller? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Burde lyse et par dioder i hodet ditt fredrikrb når det er slike konkurranser. Man skal sitte å "plundre litt" til konkurransene, da får man ENDA mer tilbake om man vinner! Merry Christmas Jeg ga ikke svar, jeg svarte på påstander om diverse ting. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 når blir vinner annonsert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå