Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har aldri vunnet en shit, men må jo være med for å ha sjansen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Mener sikkert generelt. Er vel samme på alle det. Lenke til kommentar
Audun265 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dere har skrevet litt feil under bildet da : Premie: AOpen Aelous GeForce 6600 GT PCI Det skal vel stå Premie: AOpen Aelous GeForce 6600 GT PCIe? Lenke til kommentar
Audun265 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 2. Hva slags grensesnitt finnes GeForce 6600 GT med? hmmm.. mener de da levert av Asus, eller generelt? bunnlose Det er liksom AOpen da og ikke ASUS Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det bare meg eller oser denne konkurransen av feil? Snekker'n(eller andre): det jeg nevnte tidligere i tråden, kan du bekrefte at det stemmer? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ser ut som spørsmål 2 og 4 er feil ja . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) ## Hysj! -blacktower ## Edit: Det er ikke feil , trekker tilbake det jeg sa tidligere , det er viktig å lese nøye Endret 15. desember 2004 av blacktower Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Passer fint, mitt gamle skjermkort føler seg ikke helt bra Hvis du har et gammelt skjermkort, så må du vel bytte hovedkort for å kunne bruke dette skjermkortet Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Skal man regne med gamle Radeon-modeller blant dem AOpen tilbyr? Men de finnes kanskje ikke lengre i salg... Edit: Tror jeg vet svaret. Edit 2: Ingen vits i å gi bort svar gratis Endret 15. desember 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hehe. Stilig. Her har man fordelen med de som er aktive på forumene. De fleste spørsmålene finner man jo svar på i forumtråden, og trenger da ikke bruke de 5 minuttene det tar å leite rundt på nettet.... Vel vel... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hm, tror jeg fikk alt riktig, men dumt hvis jeg vinner, klarte nettopp å herpe agp kortet mitt, må jeg ha nytt hovedkort og nå hvis jeg vinner? ;D Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ser ut som spørsmål 2 og 4 er feil ja . Spørsmål 3. er i beste fall tvetydig, da to av svarene kan være riktige; avhengig av om man ser på teoretisk fillrate eller på nVidias PR-dokumenter. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis den som vinner ikke har oppgradert til PCIe, er det da mulig å få et kort med AGP i stedet? Eller må man bare selge kortet da? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Pass på! HW.no bare tuller.... Slik som med den andre konkuransen. Dei som svarer mest feil får kortet sikkert. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Flott. kunne trengt nytt skjermkort... hadde vert kjekkt md Pcie og... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde vært fint med et gratis, bra skjermkort siden jeg går med planer om å oppgradere maskinen når studielånet for Januar kommer Synes virkelig en student fortjener å vinne denne gangen! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kanskje dette er gangen lykken smiler til meg? Hadde vært digg, men med tanke på at sikkert flere tusen andre også har besvart spørsmålene, så er sjansen som vanlig utrolig liten Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ang. nederste spørsmålet, så trodde jeg alle de eksisterte... Søkte også over google, og fann svar på alle sammen. opdaget det samme selv, må vere en leif Fant ut det samme jeg også, men sjekk prisguiden hva som fins der Antar at det er utifra den de har lagd spørsmålet. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Håper jeg vinner, da jeg har en PCIe pc i bakhodet. Men er det nødvendig å gi svar på 2 av spørsmålene i denne tråden? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Grisefint med konkurranser, bare synd jeg ikke har PCI-e-slot. Jaja, kortet kan sikkert brukes som dørmatte eller.no. Håper jeg som er ATI fan vinner det , jeg skal ta en slegge og knuse det, så sende inn bilder av hele prossessen Eller kansje ikke , det blir en god grunn til å få fart på oppdaterings planene vist dette kommer i posten. EDIT: Sjekk ut siggen til BrAtTeRn, LMAO! Endret 15. desember 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå